Wifi werkt niet meer

  • 29 March 2024
  • 8 reacties
  • 71 Bekeken

Sinds gisteravond heb ik geen internet meer. 

Het stroom eraf halen of resetten heeft niet gewerkt. 

Is er een storing of ligt dit aan het apparatuur? 

 

Tommie van Odido 28 dagen geleden

Hi @Kayleighvantil, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten. We zullen er alles aan doen om je zo spoedig mogelijk online te krijgen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kayleighvantil 

Er komt geen signaal binnen op de ONT. Staat er misschien iets over een storing op jouw adres in je Odido account onder storingen?

@Waqqas Hoi,

In mijn account staat dat er geen storing is

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kayleighvantil, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat je de klantenservice al gesproken hebt. Zij hebben een ticket voor je aangemaakt voor onze techneuten. We zullen er alles aan doen om je zo spoedig mogelijk online te krijgen. Wil je mij op de hoogte houden van het proces? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je. 

@Tommie van Odido 

Helaas is mijn internet nog niet gemaakt. 2 april alleen een bevestiging gekregen dat er naar gekeken wordt maar het nog niet opgelost kan worden. 

Ik weet hierdoor niet wat er nou aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Er was mij een voucher gegeven voor unlimited data op mijn smartphone maar die verloopt morgen. 

Kan jij er achter komen wat er aan de hand is? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kayleighvantil 

Ik stuur je een privébericht met een nieuwe voucher code 🙂

Bedankt voor de hulp! 

De nieuwe voucher heb ik niet meer nodig want de wifi doet het weer. Heel erg blij mee! 

Reputatie 7
Badge +15

@Kayleighvantil

Dan heb je er iig 1 voor wanneer je hem nodig hebt ✅

@Waqqas dankjewel!

Reageer