Wij ben sinds kort overgestapt naar Odido. Nou is het dat wij hier thuis wifi versterkers (KPN Wifi Punten) hebben, waar wij een flink bedrag voor hebben betaald. Wij willen dus ook geen andere halen. Hoe kan ik deze draadloos verbinden met het Odido modem? (Ik weet dat het mogelijk zou moeten zijn, aangezien de monteur die bij mij thuis is geweest, dit heeft verteld).
Beantwoord
Wifi versterkers aansluiten van een andere provider.
Beste antwoord door eric
Snap ik, maar hier zitten Odido klanten op het forum en zeker de superusers zijn hier klant. We kennen dus veelal wel de producten en instellingen van Odido en andere algemeen verkochte merken als Fritzbox̌ en Deco's.
KPN wifi punten is een puur KPN product. Degene die jou die spullen heeft verkocht zal je dan ook moeten voorzien van de juiste documenten en uitleg. Jii zoekt iets om de set standalone te laten functioneren en configureren. Open eens een topic op het KPN forum, daar zitten meer gebruikers die zulke apparatuur gebruikt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.