Ik doe verwoede pogingen om een extra punt te krijgen voor mijn recent geïnstalleerde t56 modem.. de oude wifipunten van mijn draytec modem en wifiplus zouden niet werken, deze dus op aangeven monteur teruggestuurd, zou ze niet nodig hebben want groot bereik. Dat viel echter tegen dus toch weer wifiplus genomen. Kreeg weer t oude type wifipunt toegestuurd. Deze teruggestuurd. Nieuw punt zou in bestelling gezet worden maar kwam maar niet. Navraag bleek niet in gang gezet en zou gedaan worden. Na nogmaals bellen bleek dat er een vixor modem.in het bestand te staan, die heb ik.niet.. uitgelegd dat ik t56 zyxel heb. Terugbellen op maandag.. nu blijkt er een nieuw t56 modem.opgestuurd te worden met extra wifipunt en een afspraak verzoek met guidion ontvangen.. Wat moet ik hier nu weer mee? Ik wordt er moedeloos van.. heeft iemand het voorelkaar gekregen om bij een t56 zyxel modem wifiplus te bestellen en werkend gekregen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.