Skip to main content

trage wifi

  • 8 december 2023
  • 9 reacties
  • 111 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Goedemorgen,

Sinds kort overgestapt van Ziggo naar ODIDO met dezelfde internet snelheid. Maar sindsdien hebben we veel tragere wifi. Regelmatig valt ie terug naar maar een paar mb per seconden. Zelfs 1 dag helemaal geen wifi gehad. Maar ook als ie het redelijk doet is het niet zo snel als Ziggo. Terwijl we de router zelfs in de woonkamer hebben gezet, in plaats van de meterkast. Al telefonisch contact gehad met de klantenservice. Zij raadden aan om, nadat alle potentiele oplossingen niet werkten, een mail te sturen naar inernet.service@odido.nl met wat speedtesten. Maar daar na een week nog steeds geen reactie op gehad. Wordt er ondertussen een beetje moe van.

 

Vriendelijke groet,

Daevy

Uitgelichte reactie

9 december 2023

Hoi @Daevy8, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit graag nakijken voor je. Zou je de speedtesten hier kunnen sturen? Groetjes, Ishana

9 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 9 december 2023

Hoi @Daevy8, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil dit graag nakijken voor je. Zou je de speedtesten hier kunnen sturen? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 december 2023

Bedankt voor de reactie, hierboven de speedtesten


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14542 reacties
  • 10 december 2023

Hi @Daevy8, ik ontvang graag de volledige test volgens onze handleiding. Zou je deze kunnen uitvoeren en hier willen delen? Alvast bedankt!

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 december 2023

Goedemorgen, hierbij de speedstest

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14542 reacties
  • 22 december 2023

Dit is wel erg laag @Daevy8. Dit komt meestal doordat de kabels niet goed zitten. Zou je alle kabels kunnen nalopen en de test met een andere kabel willen uitvoeren? Als het dan nog steeds zo laag is zal ik een monteur voor je aansturen! 


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 31 december 2023

Mijn test was met een koppelstuk van LAN naar USB. Met rechtstreekse aansluiting op pc van zwager:

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14542 reacties
  • 2 januari 2024

Bedankt voor de terugkoppeling @Daevy8. Op jouw adres is dit het beste wat je kunt behalen. Je kunt namelijk maximaal 21 Mbit/s download en 3 Mbit/s upload ontvangen op jouw adres. Hopelijk kun je snel over naar het supersnelle glasvezel internet!


  • Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 januari 2024

Oh dat is vervelend, maar ik betaal wel 50 mb?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 3 januari 2024

@Daevy8 Wij bieden alleen pakketten aan vanaf 100 Mbit/s snelheid aan. In het oude prijsplan, toen jouw contract is afgesloten, boden we contracten aan vanaf 50 Mbit/s.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen