Hallo @evdhnl dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar er kan altijd wat aan de hand zijn met ons netwerk of de instellingen van je toestel. Zelf ben ik van de mobiele afdeling en laten we eerst samen hiervoor naar een oplossing kijken! Als ik op je e-mailadres zoek, kom ik het nummer tegen dat eindigt op ***665. Ik heb gelijk een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking en ik zie geen storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt, waardoor je dit ervaart. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Omdat je nog gebruikmaakt van een oud T-Mobile abonnement, heb je vermoedelijk ook nog een oud T-Mobile simkaart. Zou je voor mij een kruistest kunnen uitvoeren met een ander toestel? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt. Mocht blijken dat het aan de simkaart ligt, kan ik er uiteraard voor zorgen dat je kosteloos een nieuwe simkaart van ons krijgt!
We gaan je natuurlijk niet tegen je zin in bij ons houden en je kunt natuurlijk altijd eerder overstappen. Je contract loopt nog tot en met 1-1-2025. Je dient het abonnement dan af te kopen. Je betaald dan 50% van de maandelijke kosten voor de resterende maanden. De berekening heb ik gelijk voor je gemaakt en je hebt sowieso een maand opzegtermijn bij ons en het kost je dan € 54,86. Het abonnement zal dan worden stopgezet op 13/06/24. De keus is aan jou!
Ik zie je reactie graag tegemoet!