Skip to main content
Beantwoord

router na router

• 11 november 2024
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb sinds vorige week internet van odido. Monteur heeft mijn Asus AC2400 router vervangen door Zyxel-router van Odido. Hoe plaats ik mijn eigen router weer terug, desnoods via de Zyxel? Hoe sluit ik eea aan in Jip/Janneke taal

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Barichard 

Sluit de internetkabel vanaf de mediaconverter aan op de WAN poort van de Asus router. Verbindt een laptop of pc bekabeld met de router en log in op de web interface. Links klik je op LAN > IPTV, selecteer eventueel handmatig bij ISP, vul 300 in bij internet VID, klik op toepassen en herstart de mediaconverter.

Bekijk origineel

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21507 reacties
  • Antwoord
  • 11 november 2024

Hallo @Barichard 

Sluit de internetkabel vanaf de mediaconverter aan op de WAN poort van de Asus router. Verbindt een laptop of pc bekabeld met de router en log in op de web interface. Links klik je op LAN > IPTV, selecteer eventueel handmatig bij ISP, vul 300 in bij internet VID, klik op toepassen en herstart de mediaconverter.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 11 november 2024

Duidelijke taal. Dank je👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen