Skip to main content

Sinds enige tijd continu weg vallende wifi verbinding.

Gister gekeken na het inloggen in de router en daar zag ik bovenin telkens dat het eerste wereld bolletje telkens geen data kreeg dan weer wel dan weer niet en dan dee die het weer even en viel het weer uit…

Hiervoor nooit problemen gehad al jaren niet en de laatste 3maanden is het drama.

Op de telefoons staat de wifi tegenwoordig uit

Maar met Netflix of YouTube is dit gewoon niet leuk kijken meer elke verbindingsproblemen ook voor de kids.

De bekabelde apparaten werken wel volledig zonder probleem

Stekkers eruit enzovoort al gedaan.

Ook volledige reset gister gedaan en nog hetzelfde 

Iemand hier nog tips qua instellingen misschien.

Maakt het bijvoorbeeld uit dat 2.4 en 5ghz aanstaan

Krijg van de klantenservice op zich weinig hulp ja het moet werken maar anders hebben we wel een glasvezel aanbieding ja......☺️🤯😡

Hallo @Truckerpeppie 

Je hebt dus een DSL verbinding? De verbinding van buitenaf lijkt instabiel te zijn. Kan je eens een foto maken van het aansluitpunt waarop de modem is aangesloten?


Ja dsl inderdaad 

Ja dat kan vanavond wel maar daar is niets aan veranderd de afgelopen tijd 


@Truckerpeppie 

Een bridge tap zou na een tijdje problemen geven dus het is aan te raden om het modem op het KPN ISRA punt aan te sluiten waar ook de binnenkomende KPN kabel op is aangesloten.


 


 


@Truckerpeppie 

Dit is het enige aansluitpunt? Er is verder geen andere aansluitpunt in de woning?


Nee er is ooit glasvezel kabel door de woning gelegd die ligt onder het huis omdat wij geen glasvezel willen.

Verder is dit het enigste op het oude kastje na

 


Hi @Truckerpeppie, zou je het modem eens willen rebooten? Ik krijg namelijk geen goede lijnmeting. Hopelijk kan ik het na de reboot beter onderzoeken en kijken waar het knelpunt zit. Alvast bedankt! 


Dit is inderdaad al gedaan na een reboot volledige reset van eergisteren

Er komt nu waarschijnlijk binnenkort iemand langs.

 


@Truckerpeppie Fijn om te lezen dat er snel iemand langskomt! 

Hou je ons op de hoogte? Mocht ik in de tussentijd nog iets kunnen doen, laat het mij dan weten. Ik help graag! 


Heerlijk een link gehad voor een afspraak al meer dan een week terug

 

Nog steeds niks gehoord van een bevestiging of een tijd dat ze langskomen waardeloos weer 

Gister weer het formulier ingevuld voor service vandaag of morgen weer niks gehoord nu weer ingevuld zal wel weer niks horen.

Nu voor het eerst ook geen data meer op de kabel zelf lekker tv kijken.......

 


Hallo @Truckerpeppie 

Je kan het beste even bellen met Guidion om een afspraak te maken, dit is sneller. Het telefoonnummer is 020-3232766.


Ja ze zijn ermee bezig en bellen me terug

Net odido gebeld 

Of ik niet gewoon over kan als vaste trouwe klant naar glasvezel 

En dan wel direct weer 2jaar met alle kortingen die nieuwe klanten ook krijgen nou dat kon allemaal niet.

En werd slecht begrepen 

Vind dat wel erg slecht allemaal nooit ergens over gebeld of elk jaar voor korting zeuren doe je het 1x omdat je alles gewoon goed wilt hebben is het weer een heel verhaal dat dat niet kan

 

Hoe moeilijk kan dat zijn om gewoon even de korting bij te schrijven voor een nieuw pakket 

Twijfel toch sterk om hier nog te blijven

 


Denk je even mee zodat de monteur ook maar 1x hoeft te komen


En dan krijg je ook dit nog in de mail pfffffffff

Aanvraag werd uit het systeem gehaald nou zullen wel zien 

 


Reageer