Skip to main content
Beantwoord

problemen inloggen ps5 mw3


modem problemen verbinding met ps5 mw3, alles kan zich verbinden maar bij de ps5 mw3 geeft die aan dat geen netwerk is , heeft eerder gewerkt bij kabel internet. Sluit mijn ps5 bij mijn zoon aan die ook odido t56 heeft en het werkt alles goed, heb van alles probeert resset instellingen modem software dhcp UPnP ip conflict?! Geen idee meer wat het is . bekabeld of wifi netwerk niks.

Beste antwoord door Sven-Odido

Hi @Gerhard b

Ik heb een aanpassing gedaan aan je modem, kan je het nog eens proberen. 

Bekijk origineel

15 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14533 reacties
  • 28 november 2023

Hi @Gerhard b, goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit is inderdaad bekend. Wel heb ik wellicht een workaround voor je:  

 

 

Kan je mij laten weten of dit heeft gewerkt?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 28 november 2023

Ja doen ik Dankjewel 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 28 november 2023

Ja hoor , heb een wifispot gemaakt erop in gelokt kwam ook binnen , dan op lan kabel en blijft lopen tot nu , probeer het morgen nog een keer 🤔


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14533 reacties
  • 29 november 2023

Keep us posted @Gerhard b! Dit moet namelijk opgelost zijn in de nieuwe update van COD. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 29 november 2023

Nee werkt niet , alleen met start wifispot.


Forum|alt.badge.img+4
  • Odido medewerker
  • 851 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2023

Hi @Gerhard b

Ik heb een aanpassing gedaan aan je modem, kan je het nog eens proberen. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 29 november 2023

OkÊ 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 29 november 2023

Super , het werkt normaal tot nu . Dankjewel hoop het blijft zo 🙏🙋


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 21 december 2023
Sven-Odido schreef:

Hi @Gerhard b

Ik heb een aanpassing gedaan aan je modem, kan je het nog eens proberen. 

Welke aanpassing want dan breng ik die ook aan.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 22 december 2023

Hoi @Roland2904, goed dat je aan de bel trekt, inmiddels hebben we een stuk beter zicht op de beste oplossing! Kan je inloggen op het modem via 192.168.1.1? Als gebruikersnaam kan je admin gebruiken en het wachtwoord vind je achterop het modem op de sticker. Ga vervolgens naar netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP, schakel dit vervolgens uit.

Hierna kan je weer onbezorgd volledig genieten! đŸ˜ƒ


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 december 2023

Hoi @Cal van Odido 

Bedankt voor je snelle reactie inzake mijn vraag.

Ik heb de voorgestelde wijziging doorgevoerd in de modem, we gaan het beleven. Ik laat je zeker nog weten of e.e.a. het gewenste resultaat heeft opgeleverd.

Groet van Roland


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 december 2023

@Cal van Odido Flyin' Colors! 👍đŸŧ


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 28 december 2023

Uren bezig geweest met mijn modem en de instellingen ervan. Mijn PS5 maakt geen verbinding met COD. Is bekabeld maar kan geen verbinding maken met de server van COD. 

Volgende acties uitgevoerd: hotspot en overschakelen naar bekabeld, DSN aanpassen, UPNP kan ik niet uitschakelen(wie weet hoe ik dit wel kan doen?)

Ik heb een EX5601-T1 van Odido, glasvezel Huawei. 

HELP!!!


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 30 december 2023

Hoi @RocknRolla024, logisch dat je graag je PS5 weer volledig aan de praat krijgt, ik help je hier graag mee! Je geeft aan dat je UPnP niet kan uitschakelen in het modem, kan je aangeven waarom dit niet lukt of welke foutmelding je krijgt? Je vindt UPnP via netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP, schakel dit vervolgens uit.

UPnP in het modem.

Ik ben benieuwd naar je situatie, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 31 december 2023
Cal van Odido schreef:

Hoi @RocknRolla024, logisch dat je graag je PS5 weer volledig aan de praat krijgt, ik help je hier graag mee! Je geeft aan dat je UPnP niet kan uitschakelen in het modem, kan je aangeven waarom dit niet lukt of welke foutmelding je krijgt? Je vindt UPnP via netwerkinstellingen → thuisnetwerk → UPnP, schakel dit vervolgens uit.

UPnP in het modem.

Ik ben benieuwd naar je situatie, ik zie je graag snel weer genieten van je PS5! 

 

Het werkt, bedankt voor je reactie en je feedback 😉 nu knallen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen