Skip to main content
Beantwoord

Odido internetprobleem.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Los rode lampje knippert.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@eray87, dank voor het laten weten hiervan! Dat is niet de bedoeling, ik neem je verbinding graag onder de loep. Wel mis ik je gegevens. Vul je jouw Community profiel aan met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug. Hou er rekening mee dat dit een klant-helpt-klant Community is en je dus niet altijd direct antwoord krijgt. Het is daarom ook mogelijk dat ik morgen pas naar je verbinding kan kijken. Vandaag kan je nog met ons bellen via 0800-0092 tot 17:30. Zo weet je zeker dat we dit vandaag nog oppakken!

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3013 reacties
  • Antwoord
  • 5 juli 2025

Hi ​@eray87, dank voor het laten weten hiervan! Dat is niet de bedoeling, ik neem je verbinding graag onder de loep. Wel mis ik je gegevens. Vul je jouw Community profiel aan met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kom ik er zo snel mogelijk op terug. Hou er rekening mee dat dit een klant-helpt-klant Community is en je dus niet altijd direct antwoord krijgt. Het is daarom ook mogelijk dat ik morgen pas naar je verbinding kan kijken. Vandaag kan je nog met ons bellen via 0800-0092 tot 17:30. Zo weet je zeker dat we dit vandaag nog oppakken!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 juli 2025

Ik heb mijn profiel voltooid. Kunt u mij helpen?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 6 juli 2025

Hoi ​@eray87, super bedankt voor je gegevens! Ik heb alleen een ander rekeningnummer staan. Zou je de laatste vier cijfers hiervan willen aanpassen in je profiel? Ook ben ik benieuwd naar de andere lampjes op je modem en glasvezelkastje. Je kunt een foto delen in dit topic! 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen