Hoi @Frodo2004, interessant vraagstuk dat je voorlegt, dit is zeker op te lossen! Als ik het goed begrijp heb je ook al geprobeerd om de TV App opnieuw te installeren via de app store op de TV? Ervaar je ook met andere apps op de TV problemen?
Graag wil ik je vragen om, bij wijze van test, een internetkabel op de TV aan te sluiten. Hiermee weten we snel of het aan de internetverbinding ligt.
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik denk graag met je mee!
Mod edit:
Hoi @Frodo2004, interessant vraagstuk dat je voorlegt, dit is zeker op te lossen! Als ik het goed begrijp heb je ook al geprobeerd om de TV App opnieuw te installeren via de app store op de TV? Ervaar je ook met andere apps op de TV problemen?
Graag wil ik je vragen om, bij wijze van test, een internetkabel op de TV aan te sluiten. Hiermee weten we snel of het aan de internetverbinding ligt.
Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, ik denk graag met je mee!
Ik kan geen internetkabel aanleggen. De afstand is te groot. Vandaag geen problemen ondervonden. Kan gewoon kijken zonder dat ik netwerkproblemen heb ondervonden. Ik kijk het nog wel even aan.
In ieder geval bedankt voor je reactie.