Skip to main content
Beantwoord

internetpagina wordt niet geopend..


Beste,

ik heb een site die ik voor mij werk moet gebruiken maar ik krijg hem niet geopend wanneer ik op de WiFi aangemeld ben. Niet op 2 laptops of 2 telefoons. Op allen werkt deze wanneer ik ze op 4g aanmeld.. 

het is ook maar 1 site.. gaspedaal.nl

wie kan mij helpen wat te doen??

bedankt,

gr bas

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Borisbakfiets 

Gaspedaal nl doet het hier probleemloos op T-Mobile WiFi, welke router heb je van T-Mobile?

Je kan kijken of het wijzigen van de DNS servers het probleem verhelpt :

T-Mobile DNS wijzigen

Bekijk origineel

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21724 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2023

Hallo @Borisbakfiets 

Gaspedaal nl doet het hier probleemloos op T-Mobile WiFi, welke router heb je van T-Mobile?

Je kan kijken of het wijzigen van de DNS servers het probleem verhelpt :

T-Mobile DNS wijzigen


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 17 maart 2023

Beste,

dit heeft helaas niet geholpen..

dns is aangepast.

wat kunnen we nu doen?

verder heb ik geen enkele probleem bij andere  sites 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 17 maart 2023

Hey @Borisbakfiets, heb je toevallig een VPN verbonden? Zo ja, kan je de website testen zonder VPN. 

 

Een DNS-Flush zou dit wellicht kunnen verhelpen: 

  • Op de taakbalk zoeken, typ "Opdrachtprompt."
  • Klik met de rechtermuisknop op Opdrachtprompt en druk op "uitvoeren als administrator."
  • Open Command Prompt.
  • Typ de opdracht ipconfig /flushdns en druk op enter.

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 17 maart 2023

Hoi Tommy,

ik zal dit vanmiddag of vanavond proberen.

ik heb geen VPN..

een reactie zal ik verzenden wanneer ik het geprobeerd heb. Bedankt weer voor de snelle reactie


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 17 maart 2023

Beste Tommie,

Dit heeft niet geholpen..

paar keer uitgevoerd..


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2420 reacties
  • 18 maart 2023

Hoi @Borisbakfiets, heel erg bedankt voor het uitproberen! Heb je het ook met het bekabeld internet uitgeprobeerd? En wil je het testen in de veilige modus op de laptop:

 

MacOS:

  1. Druk op de aan/uit-knop
  2. Zodra je het opstartgeluid hoort, hou je de shift-toets ingedrukt. Je moet de shift-toets zo snel mogelijk na en niet voor, het horen van het opstartgeluid ingedrukt houden
  3. Houd de Shift-toets ingedrukt wanneer je het grijze Apple-pictogram en de voortgangsindicator (draaiend tandwieltje) ziet.

Windows:

  1. Druk op Windows-key en tegelijk op R 
Windows + R opstarten veilige modus (kennisitem 409692).png
  1. De ‘Uitvoeren’ functie start
Uitvoeren - opstarten veilige modus (kennisitem 409692).png
  1. Geef de opdracht ‘msconfig’ en druk op OK  
MS config opstarten veilige modus (kennisitem 409692).png
  1. Druk op ‘Computer opstarten’
  2. Selecteer de optie ‘Opstarten in veilige modus’ 
  3. Selecteer ‘Netwerk’ 

 

 

 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 18 maart 2023

Beste,

Via de kabel het zelfde,,, site niet beschikbaar..

en de veilige modus met netwerk,,,, ik kreeg hem niet op het netwerk en kon hem daarmee niet testen.. helaas.. 

Heb dit verschillende keren geprobeerd, hij gaf aan dat er geen netwerkkaart beschikbaar/aanwezig was


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21724 reacties
  • 18 maart 2023

@Borisbakfiets 

Misschien wordt je IP adres geblokkeerd door de webhost.

Heb je toevallig de mogelijkheid om je modem of mediaconverter bij glasvezel voor ongeveer 48-72 uur stroomloos te laten? De kans is dan groot dat je een nieuwe iP adres krijgt toegewezen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 18 maart 2023

Ik zal het van de week proberen.

moet wel zeggen,, heb ook problemen met de tv.. wat vaak terug komt.

toen ook een paar dagen alles eruit gehad(geprobeerd voor een ander adres) en later zei iemand bij Tmobile dat het IP-adres blijft en niet kan veranderen.. 

dit is wat ik heb gehoord,, ik heb de kennis niet,, 

 


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21724 reacties
  • 18 maart 2023

@Borisbakfiets

Bij T-Mobile krijg je een Dynamische IP adres geen vaste IP adres, het IP adres dat je nu hebt kan dus wijzigen wanneer je alles voor zeker 2 dagen stroomloos laat.

Bij mij is hij op deze manier al een aantal keer gewijzigd.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 19 maart 2023

Hoi Vraagje nog,

kan het met mijn locatie te maken hebben?? 
want tv kijken doet het ook niet ivm mijn locatie.. 

kan een nieuwe modem helpen?? Of een nieuwe glasvezel converter??


yalerta
Forum|alt.badge.img+5
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 1377 reacties
  • 19 maart 2023
Borisbakfiets schreef:

Hoi Vraagje nog,

kan het met mijn locatie te maken hebben?? 
want tv kijken doet het ook niet ivm mijn locatie.. 

kan een nieuwe modem helpen?? Of een nieuwe glasvezel converter??

Het kan te maken hebben met je Internet IP-adres.

We gaan er dan vanuit dat je verbinding probeert te maken met al die apparaten via het “eigen netwerk” zoals wifi of een kabel op de router.

Vaak is de oorzaak te vinden bij de website zelf die om e.e.a. reden jouw IP-adres uitsluit.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14798 reacties
  • 20 maart 2023

Hi @Borisbakfiets, over welke site gaat het? Kan je het domeinnaam hier delen, dan kan ik het doorzetten naar onze techneuten. 


Albert55
  • is King of Content
  • 104 reacties
  • 20 maart 2023

gaspedaal.nl

Zie het eerste bericht


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 23 reacties
  • 2 april 2023

Hoi Tommie,

ik wil u bedanken voor de hulp en snelle reacties.

Nu doet de tv het weer maar dan weet met zender blokkades.. code invoeren..

internet blijft een probleem . Soms doet hij het en soms niet. Met of zonder kabel het is regelmatig iets.. hierdoor kon ik bv vrijdag mijn werk thuis niet uitvoeren.

al met al heb ik een overstap aangevraagd. Ik stap af van Tmobile want de ergste problemen zijn al sinds juni maar ook al van ervoor. Ik hoop dat het bij de volgende aanbieder probleemloos werkt..

Dit heeft me te veel tijd gekost maar ook veel ergernis…..

toch bedankt, gr bas

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen