Skip to main content
Beantwoord

geen wifi- modem zyxel56

Ondanks enkele keren mijn modem uitgeschakeld te hebben (stekkers eruit) en opnieuw opgestart.. werkt de wifi niet. Helaas dus ook geen tv.

Ik heb al vaker problemen gehad, maar eerder kreeg ik alles nog wel weer aan de praat. Dit is erg vervelend i.v.m. thuiswerken. 

Wat nu? 

Beste antwoord door rvk01

Branden de lampjes van 2.4G en 5G op de router? Zoniet dan zit er aan de zijkant een knopje om die in te schakelen.

Bekijk origineel

8 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • is een legendarische user
  • 858 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Branden de lampjes van 2.4G en 5G op de router? Zoniet dan zit er aan de zijkant een knopje om die in te schakelen.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025

Deze branden

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • 858 reacties
  • 17 maart 2025

Heb je ook geen wifi op je telefoon? Zie je het netwerk niet tussen de wifi punten staan?

Als de lampjes branden zou wifi moeten werken.

Heb je een computer die je op kabel aan kunt sluiten (om op de router in te loggen e.d.)? Hen je daarop wel internet?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025

Helaas niet. Niet op mijn telefoons en niet op mijn laptop. Het wifi- netwerk staat er niet tussen de wifipunten. 

De tv start nu net wel weer op.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025

Met een kabel lukt het helaas ook niet

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025

@odido: ik zie dat er veel problemen zijn met dit modem en dat er nieuwe modems worden verstrekt. Ook ik zou graag een nieuw modem ontvangen. Hoe dit te regelen? 

rvk01
Forum|alt.badge.img+2
  • 858 reacties
  • 17 maart 2025
Jolanda170866 schreef:

@odido: ik zie dat er veel problemen zijn met dit modem en dat er nieuwe modems worden verstrekt. Ook ik zou graag een nieuw modem ontvangen. Hoe dit te regelen? 

Heb je een knipperend powerlampje? Want dat is het probleem waar je naar verwijst.

Als dat niet het geval is... Je hebt dus geen internet?

Als je de laptop met kabel verbindt met de router, kun je dan wel op de router pagina 192.168.1.1 komen? 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 maart 2025

Bedankt voor de reactie. Ik ga hier niet uitkomen. De powerlamp knippert niet. Soms knippert het internetlampje en dat van Lan wel. Maar niet altijd dus. 

Ik heb geen internet helaas. Althans niet via WiFi. 

Vanavond hou ik er mee op. Ben al enkele uren bezig. Morgen zal ik nog eens wat proberen en anders ga ik telefonisch contact opnemen met Odido. 

Fijne avond nog. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen