Wifi plus besteld (2x) omdat ik niet overal goede dekking van het Wifi signaal heb. Geïnstalleerd en volgens de Zyxel modems is de verbinding op en top. Volgens mijn laptop is het signaal inderdaad goed aanwezig. Mooi….. NIET.
Ik mag dan wel een goed signaal Wifi hebben maar Internet wordt NIET doorgezet door de Zyxel dingen. Internet werkt prachtig want laptop even aan het modem hangen met kabel en voila…. Internet. Ook de TV/Radio werkt dus met het Internet is NIETS mis. Het modem werkt dus naar behoren en daar blijven we dus verder van af.
Dan maar eens alle devices (modem en Mesh punten) resetten. Geen soelaas. Ook gaat het inloggen op de Wifi niet zoals verwacht. De oude inloggegevens moet je uit het device vegen en toch opnieuw inloggen op de Wifi. Ook al is het dezelfde naam en SSID gebleven.
Dus proberen om in te loggen op de Zyxel dingen. App geeft een IP adres aan dus daar op geklikt. Je wordt dan naar een inlogpagina van de eerste Zyxel gestuurd. Wat je daar ook invoert als gebruiker en wachtwoord je komt er niet in. Niet het oude modem wachtwoord noch het 1e Zyxel wachtwoord noch het 2e Zyxel wachtwoord.
Internet werkt dus niet met die Zyxel dingen en nu hoop ik dat er een knappe bol op dit forum een werkend antwoord heeft voor mij.