Skip to main content
Beantwoord

Firmware update Klik en Klaar modem

  • 21 januari 2025
  • 39 reacties
  • 1491 Bekeken

Toon eerste reactie

39 reacties

julianborghuis
  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 28 maart 2025

Graag mijn modem ook zo ver mogelijk upgraden. Heeft nu FW: 
V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9283 reacties
  • 28 maart 2025
julianborghuis schreef:

Graag mijn modem ook zo ver mogelijk upgraden. Heeft nu FW: 
V1.00(ACJG.0)NR53_b9D0806

Jij hebt hiermee de laatste versie. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 4 april 2025

Goedendag, sinds ik meer thuis werk en het internet meer gebruik heb ik wat disconnect problemen met het modem. Ik zie dat er nog een oudere firmware versie is. Zou u deze kunnen updaten?

Mvgr,


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14600 reacties
  • 7 april 2025

Hi ​@Jtenham, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb dit meteen doorgezet naar onze specialist en de update loopt as we speak. Je internet zal even wegvallen maar als de update voltooid is kom je weer online. Kan je mij een terugkoppeling geven of de verbinding daarna stabiel is? Alvast bedankt!

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 7 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Jtenham, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Ik heb dit meteen doorgezet naar onze specialist en de update loopt as we speak. Je internet zal even wegvallen maar als de update voltooid is kom je weer online. Kan je mij een terugkoppeling geven of de verbinding daarna stabiel is? Alvast bedankt!

 

Hallo Tommie, goede service, dank je. Nieuwe firmware staat er idd op. Zal het de komende tijd in de gaten houden.
Dank je wel!!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14600 reacties
  • 7 april 2025

Top, geen dank ​@Jtenham


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 mei 2025

Ik ondervind de laatste tijd heel veel verbindingsproblemen met het internet. Om het op te lossen moet ik de modem uit en aan zetten. Die moet nu dagelijks en wordt er een beetje gek van. Wellicht helpt een firmware update? 

Maw kan er bij mij ook een firmware update in gang gezet worden, ik heb nu versie:

V1.00(ACJG.0)NR53_b7D0528

 

Alvast bedankt!


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 374 reacties
  • 2 mei 2025

In principe wordt nu voor iedereen langzaamaan de b11 firmware uitgerold (=b9+ wat security patches)

Zie topic https://community.odido.nl/klik-klaar-592/nieuwe-firmware-versie-375420

 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 2 mei 2025

He hallo, zo het ook mogelijk zijn dat bij mij die update word door gezet. Zit al meerdere weken met het probleem dat het internet weg valt 


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 374 reacties
  • 2 mei 2025
bertvandermeer schreef:

He hallo, zo het ook mogelijk zijn dat bij mij die update word door gezet. Zit al meerdere weken met het probleem dat het internet weg valt 

Die b9/b11 update werkt alleen als je ook wifi punten gebruikt...


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 mei 2025
walter.v.l schreef:
bertvandermeer schreef:

He hallo, zo het ook mogelijk zijn dat bij mij die update word door gezet. Zit al meerdere weken met het probleem dat het internet weg valt 

Die b9/b11 update werkt alleen als je ook wifi punten gebruikt...

oeeh dat is dan weer jammer, maybe nog tips om het internet wel teverbeteren?

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 22 juni 2025

Graag mijn modem klik en klaar ook een upgrade geven naar de nieuwste firmware (heb nu B7). Hebben nu veel problemen met wifipunten.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14600 reacties
  • 23 juni 2025

Hoi ​@sylviakoolmees, welkom op onze community!

Een kleine groep klanten zitten nog op de B7 met een goede reden. Dit zijn namelijk adressen die geen goede dekking hebben met de hoge frequenties van het 4/5G netwerk. De B7 maakt nog gebruik van de lage frequenties, op elke andere firmware zijn deze frequenties uitgeschakeld om het mobiele netwerk niet in de weg te zitten.

Nu heb ik jouw adres onderzocht en dit is bij jou ook het geval. Je hebt op de lage frequenties een perfecte verbinding, echter op de hoge frequenties is het zeer slecht. Als ik het modem laat upgraden zal je ervaring met Klik&Klaar niet meer zijn zoals het nu is.

Welke problemen ervaar je precies met je wifipunten? Wellicht is er een andere oplossing hiervoor!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 23 juni 2025

Hoi Tommy

wij krijgen nu geen verbinding meer (eerder wel) met wifipunt via laptop. Overige apparatuur ziet het wel (hoewel het wel met regelmaat wegvalt heel kort). 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen