Beantwoord
Voicemail vaste telefoon aanzetten
Hoi wie ken mij vertellen hoe ik nu eens mijn vaste telefoon de voicemail aan zet. Via my tmobile thuis lukt het niet heb al paar keer gebeld met klantenservice en die zeiden bij staat nu aan. Maar nee nog steeds niks geen voicemail .
Beste antwoord door Sander
Hoi @boxxie
In dit topic leg ik uit hoe je je voicemail kunt aanzetten via My T-Mobile Thuis. Je geeft aan dat dit nog niet lukte. Kun je ook controleren of het juiste telefoonnummer staat aangegeven in My T-Mobile Thuis? Komt deze overeen met het nummer dat je belt? Heb je ook een e-mailadres ingevuld bij het aanzetten van de voicemail? De voicemail wordt namelijk naar een e-mailadres verstuurd. Ik help graag mee en met deze vragen kunnen we achterhalen wat er mis gaat!
Bekijk origineelIn dit topic leg ik uit hoe je je voicemail kunt aanzetten via My T-Mobile Thuis. Je geeft aan dat dit nog niet lukte. Kun je ook controleren of het juiste telefoonnummer staat aangegeven in My T-Mobile Thuis? Komt deze overeen met het nummer dat je belt? Heb je ook een e-mailadres ingevuld bij het aanzetten van de voicemail? De voicemail wordt namelijk naar een e-mailadres verstuurd. Ik help graag mee en met deze vragen kunnen we achterhalen wat er mis gaat!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.