Skip to main content
Beantwoord

Vaste telefoon nummerweergave

  • 12 september 2019
  • 5 reacties
  • 2110 Bekeken

  • is Prince of Content
  • 23 reacties
Sinds ik "lid"ben van T-Mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer door WIE er belt.
Bij mijn vorige providers, KPN en Zeelandnet, werkte dat wel goed.
Mijn vaste telefoon: Motorola type CD201b.

Heb reeds modem en telefoon gedurende zeker 1 minuut van spanning afgehaald.
Heb ook reeds, zoals eerdere topics aangaven, 085-7732598 gebeld.
Duidelijk kon ik "five" horen.

Maar de telefoon geeft nog steeds niet door.
Help

Beste antwoord door Brian

Inmiddels is hier een centraal topic voor aangemaakt, daarom dit topic gesloten: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/problemen-nummerweergave-bij-vaste-telefoon-t-mobile-thuis-315012.
Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

5 reacties

  • 55 reacties
  • 12 september 2019
Beste Cor,

ik vind het heel jammer je moeten melden dat je helaas noch de eerste, noch de enige bent.
Zoek tussen de topics maar eens naar naar nummerherkenning...
De verschillende moderatoren doen ijverig hun best om de irritaties wat te temperen, maar tot een oplossing heeft het niet geleid.
Samen met jou tel ik niet alleen mezelf, maar verschillende andere gebruikers tot de mensen met hetzelfde probleem.

  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 23 reacties
  • 12 september 2019
Cor R. schreef:
Sinds ik "lid"ben van T-Mobile geeft mijn vaste telefoon niet meer door WIE er belt.
Bij mijn vorige providers, KPN en Zeelandnet, werkte dat wel goed.
Mijn vaste telefoon: Motorola type CD201b.

Heb reeds modem en telefoon gedurende zeker 1 minuut van spanning afgehaald.
Heb ook reeds, zoals eerdere topics aangaven, 085-7732598 gebeld.
Duidelijk kon ik "five" horen.

Maar de telefoon geeft nog steeds niet door.


P.S. Als de telefoon "gaat", staat er "Gesprek" in het schermpje. Maar dat hoorde ik zelf natuurlijk al😇

  • 0 reacties
  • 12 september 2019
Voor de Zyxel schijnt er een software update te komen die dit probleem moet gaan verhelpen, dat gaan we nog zien of dat ook zo is.

De Huawei is pech hebben, dan werkt je toestel niet met het T-Mobile DTMF protocol, ook al zou het wel moeten werken omdat je de five hoort wat aan geeft dat je een goede telefoon hebt.

  • Auteur
  • is Prince of Content
  • 23 reacties
  • 13 september 2019
Nou, wij hebben een Zyxel, kom maar op met je update T-Mobile

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 17 september 2019

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen