Beantwoord
Nummerweergave op huistelefoon
enkel weken geleden een mail gedaan omtrent vreemde nummers op mijn huistelefoon,
nu na die weken NOG STEEDS GEEN BERICHT.
zojuist een brief van mn baas ontvangen met een ontslag dreiging daar ik niet bereikbaar zou zijn.
undefinedoord verwijderd door moderator. Scheldwoorden zijn niet toegestaan op het forum. Zie huisregels] , door jullie niet beantwoorde vraag waarom ik steeds 14 cijfers op mn scherm zie en die dus niet aanpak, dreigt ontslag.
Moderator edit: Voor alle contactinformatie van de klantenservice, zie: contact met de klantenservice van t-Mobile Thuis.
nu na die weken NOG STEEDS GEEN BERICHT.
zojuist een brief van mn baas ontvangen met een ontslag dreiging daar ik niet bereikbaar zou zijn.
undefinedoord verwijderd door moderator. Scheldwoorden zijn niet toegestaan op het forum. Zie huisregels] , door jullie niet beantwoorde vraag waarom ik steeds 14 cijfers op mn scherm zie en die dus niet aanpak, dreigt ontslag.
Moderator edit: Voor alle contactinformatie van de klantenservice, zie: contact met de klantenservice van t-Mobile Thuis.
Beste antwoord door Brian
Hi hmwa, je zou zeker bericht van ons moeten ontvangen, óók wanneer je ons een e-mail stuurt! Ik kijk dan ook graag na wat er is gebeurd. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik voor je aan de slag!
Wat de overlast betreft kan je je in ieder geval aanmelden voor het bel-me-niet register, zo kunnen bedrijven je in ieder geval niet meer ongewenst benaderen. Als je door particulieren nummers lastig gevallen wordt dan kunnen wij een onderzoek voor je starten, hiervoor ontvangen we dan graag dit formulier ingevuld via de post. Op het formulier vind je ook meer informatie over wat we van je nodig hebben en wat we wel en niet voor je kunnen doen. Als je vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineelWat de overlast betreft kan je je in ieder geval aanmelden voor het bel-me-niet register, zo kunnen bedrijven je in ieder geval niet meer ongewenst benaderen. Als je door particulieren nummers lastig gevallen wordt dan kunnen wij een onderzoek voor je starten, hiervoor ontvangen we dan graag dit formulier ingevuld via de post. Op het formulier vind je ook meer informatie over wat we van je nodig hebben en wat we wel en niet voor je kunnen doen. Als je vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.