Als ik online (My T-Mobile) een nummer invoer om naar door te schakelen, "Direct doorschakelen aan" klik op opslaan --> bezig... --> gaat hij weer terug naar het scherm waar er niets is doorgeschakeld.
Vorige week heeft een medewerker bij T-mobile e.e.a. handmatig aangepast voor mijn vakantie en werkte het een paar dagen. Daarna blijkt het nummer niet meer door te schakelen.... waardoor ik oproepen gemist heb.
Kan dit opgelost worden? (liefst niet alleen voor een paar dagen).
Beste antwoord door Brian
Hi wasderfgh, excuses voor de late reactie. Vreemd genoeg stond het doorschakelen inderdaad weer uit, ik heb deze zojuist weer voor je aangezet en het doorschakelen zou vanaf nu moeten werken!
Dat is natuurlijk onhandig dus ik kijk heel graag met jou mee!
Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig, dus zou je mij jouw telefoonnummer, adres, geboortedatum en laatste 5 cijfers van je IBAN-nummer kunnen toesturen in een privéberichtje? Ik hoor ook graag waar het nummer naar toegeschakeld dient te worden.
Ik zie je privéberichtje tegemoet en dan ga ik mijn best voor je doen! ☺️
Hi wasderfgh, excuses voor de late reactie. Vreemd genoeg stond het doorschakelen inderdaad weer uit, ik heb deze zojuist weer voor je aangezet en het doorschakelen zou vanaf nu moeten werken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.