Beantwoord
Reggefiber....
Vandaag zou ik een werkende verbinding krijgen.
Maar helaas....
Nu schijnt dat alles in de wijkcentrale nog niet is ge-patch, bijzonder aangezien ze hier zes weken de tijd voor hadden. Gebeld met Reggefiber.. conclusie: Geen idee wanneer je verbinding(licht actief is).. maar T-mobile weet wel!
Prutsers!!!! 😂 Ik heb er geen woorden voor...
Maar helaas....
Nu schijnt dat alles in de wijkcentrale nog niet is ge-patch, bijzonder aangezien ze hier zes weken de tijd voor hadden. Gebeld met Reggefiber.. conclusie: Geen idee wanneer je verbinding(licht actief is).. maar T-mobile weet wel!
Prutsers!!!! 😂 Ik heb er geen woorden voor...
Beste antwoord door Piotr
Hey @ASIBRA ,
Ik ga ervan uit dat we je wél iets eerder dan 2035 mogen verwelkomen als klant! 😅 Inmiddels zie ik dat mijn collega een nieuwe aanvraag heeft ingediend en dat je een afspraak gemaakt hebt met onze monteur op 4 september, helemaal top! Geef ons een seintje zodra je pakket is aangesloten. Dan zorgen wij er netjes voor dat die € 75,- wordt kwijtgescholden!
Bekijk origineelIk ga ervan uit dat we je wél iets eerder dan 2035 mogen verwelkomen als klant! 😅 Inmiddels zie ik dat mijn collega een nieuwe aanvraag heeft ingediend en dat je een afspraak gemaakt hebt met onze monteur op 4 september, helemaal top! Geef ons een seintje zodra je pakket is aangesloten. Dan zorgen wij er netjes voor dat die € 75,- wordt kwijtgescholden!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.