Ik heb mij goed proberen te informeren voordat ik een T-mobile thuis dienst wilde gaan afsluiten. Helaas vanwege een zeer slechte klantenservice heb ik dus nu het product wat ik niet wilde hebben!
Kort is dit de situatie:
- Een aantal jaren geleden heb ik tmobile thuis gehad en werd dit geleverd via een AON verbinding op het eigen netwerk van Tmobile (hilversum). Door deze verbinding kon ik gebruik maken van de SFP poort op mijn switch, zonder aanvullende tmobile kastjes.
- Vorig jaar een overstap gemaakt naar KPN waarbij er wederom een AON verbinding werd geleverd.
- Voor de afloop van mijn KPN contract ben ik opnieuw gaan informeren naar de mogelijkheden. Dus ik heb ook tmobile gecontact (telefonisch) met de vraag wat voor verbinding ik geleverd krijg; AON of GPON? Dit was een maand geleden. De medewerker gaf aan dat het een AON verbinding is en ik de mediaconverter zal krijgen.
- Nou is mij bekend dat de klantenservice van tmobile niet de creme de la creme is dus heb ik voor de zekerheid nogmaals 2 weken later contact gehad. Ook deze medewerker gaf aan dat het een AON verbinding zal worden.
- Tijdens de actie 8 maanden voor een aantrekkelijke prijs, het abonnement maar aangevraagd , immers dan krijg ik de verbinding die ik via AON eerder ook had
- Vorige week kreeg ik het starterspakket in huis en tot mijn verbazing en ook woede werd er een GPON Huawei unit geleverd. Dus niet wat de medewerkers eerder hebben aangegeven! Dus loze beloftes! Daarnaast vond ik het overigens ook vreemd dat er een Huawei unit werd geleverd, omdat de netwerken van Tmobile deze apparatuur gaat weren ( https://www.vpngids.nl/nieuws/t-mobile-weert-huawei-uit-telecomnetwerk/). Dus waarom gaat TM vast dit dit risico dan wel implementeren?
- Vervolgens met de klantenservice contact gehad waarom dit zo was. Helaas heb ik de medewerker een technische cursus moeten geven , omdat ook deze medewerker waarschijnlijk een training heeft gemist of niet is aangeboden.
Ik zou graag van de dienst gebruik willen maken op AON (wat dus ook in Hilversum nu bij meerdere klanten wordt aangeboden), maar via GPON is voor mij geen optie.
Kan een vriendelijke medewerker dit alsnog omzetten conform afspraak? Aanvullende apparatuur is niet nodig, omdat ik zelf een mediaconverter bezit.
Daarnaast wil ik een dringend beroep doen op het management dat de juiste informatie wordt gegeven. Het is voor mij onbegrijpelijk dat dit zo wordt aangegeven.