Skip to main content
Beantwoord

Need some help creating my thuis account.

  • 8 juni 2018
  • 1 reactie
  • 452 Bekeken

Hi,
I just registered for the all inclusive thuis service, mainly for internet.
I received an email asking me to create a password, (Geef je de gegevens van je huidige aanbieder nog door) however when I input my email I will not receive the PW email. I of course checked spam folders, promotions, etc, nothing there.
I only received an additional email with my client details and package information, but no PW for the thuis site. (Welkom bij T-Mobile Thuis - thuis.t-mobile.nl/my/wachtwoord)
I'm an existing mobile customer, maybe I need to use a different email address?
Thank you.

Beste antwoord door MauroMyyranen

Nevermind, I requested another password and the site now sent me an email with the link to create the PW, all done 😉
Bekijk origineel

1 reactie

  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 8 juni 2018
Nevermind, I requested another password and the site now sent me an email with the link to create the PW, all done 😉

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen