Graag uit ik op deze manier mijn ongenoegen over de geboden service van Odido.
Ik probeer sinds 23 oktober een verhuizing door te geven, maar deze kon maar niet verwerkt worden omdat er nog een opzegging van mijn tv abonnement liep. ik ben in november verhuisd en heb pas vanaf 24 januari gebruik kunnen maken van mijn internet.
Dit omdat de glasvezel aansluiting ook nog eens kapot was achtergelaten door de vorige bewoner. vanaf oktober meerdere malen contact gehad met Odido waar iedereen mij iets anders verteld, en mij niet voorziet van de juiste service. omdat mij telkens foutieve informatie is doorgegeven kreeg ik hiervoor een compensatie van 20 euro. ook word er niks vastgelegd na de meeste telefoongesprekken die ik met jullie gevoerd heb, wat er voor zorgt dat dit gehele proces alleen nog maar langer duurt. ik als consument zou er niet de dupe van moeten zijn dat er ongeschoolde medewerkers bij de klantenservice werken..
Ik heb vanaf 28 november tot 24 januari zonder internet gezeten en hiervoor bieden jullie mij een compensatie aan van 63,71 euro. tot mijn grote ongenoegen moest ik zelfs nog een bewijs van verhuizing aanleveren. ik word al niet geholpen door jullie en word dan voor mijn gevoel ook nog niet eens geloofd door jullie. sinds jullie gefuseerd zijn tot Odido is er vanuit jullie 0 service te bekennen en dat vind ik als trouwe klant heel erg jammer..
de openstaande factuur van 67.50,voor de maand december bedraagt dus al meer dan de geboden compensatie.
Ik probeer telefonisch met jullie contact op te nemen, en wederom is er niemand die mij de juiste service biedt. ik heb meerdere malen gevraagd om contact met de financiële afdeling maar er word mij dan aangegeven dat deze afdeling niet telefonisch benaderd kan worden.
mijn factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden, maar ik betaal natuurlijk niet voor diensten waar ik geen gebruik van gemaakt heb. ik als contractant heb contractuele verplichtingen, maar ook jullie als leverancier van mijn diensten hebben deze verplichting. jullie hebben in deze verplichting verzaakt en behandelen mij als consument niet prettig. ook mijn juridisch adviseur vind dat jullie verzaken in jullie plichten en de afhandeling onnodig moeizaam maken. mocht ik wederom niet geholpen worden dan stap ik over naar KPN en zal ik deze klacht ook melden bij Kassa / Radar. Dit is namelijk geen klantenservice. Zelfs de medewerker van KPN netwerkbeheer geeft dit aan. uitermate teleurstellend!