Skip to main content
Beantwoord

Kan geen abonnement toevoegen aan Mijn Odido


Toon eerste reactie

53 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 juli 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @r.dekker, ik wil dit graag voor je in orde maken! Deze foutmelding komt voor doordat je rekeningnummer te vaak in ons systeem staat. Dit kan ik voor je oplossen als je een tijdelijk ander rekeningnummer (van jezelf) hebt. Deze zal ik dan tijdelijk voor je veranderen, dan kun je het abonnement koppelen. Als je het abonnement gekoppeld hebt kun je het rekeningnummer weer terug veranderen in wat het was. Kan je mij een privébericht sturen met daarin een tijdelijk ander rekeningnummer? Dan ga ik meteen voor je aan de slag om dit op te lossen! Groetjes, Ishana

Word ik nog verder geholpen??


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8964 reacties
  • 3 juli 2024

Heb je dat privébericht met ander banknummer van jou al aan de moderator gestuurd? Ishana werkt niet elke dag, dus het kan even duren voordat ze het oppakt.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 4 juli 2024

Hoi @r.dekker. ik ben vandaag weer aan het werk en zal direct je privébericht oppakken! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen