Skip to main content
Beantwoord

Ik kan mijn status van bestelling niet zien


Beste, 

Een week geleden glasvezelinternet besteld . Ik kan mijn status van bestelling niet zien in mijn odido(website en app)! 

mvg,

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?

Bekijk origineel

11 reacties

Gilbert
Super User
Forum|alt.badge.img
  • Odido Superuser
  • 294 reacties
  • 1 augustus 2024

Hoi adilyunus,

 

Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?

 

-Gilbert


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2024

niet gelukt


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2024
Gilbert schreef:

Hoi adilyunus,

 

Ik begrijp dat je via de Mijn Odido omgeving hebt geprobeerd de status van je bestelling in te zien. Jammer dat dit niet werkt. Heb je het ook al eens via deze pagina geprobeerd?

 

-Gilbert

niet gelukt


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19577 reacties
  • Antwoord
  • 2 augustus 2024

Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 9 augustus 2024

Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 9 augustus 2024
Waqqas schreef:

Hallo @adilyunus 

Gaat het mis tijdens het koppelen van je abonnement of krijg je hem wel gekoppeld maar kun je je abonnement verder niet inzien?

Ik kan niet mijn nieuwe abonnement zien in mijn odido (website en app).ik heb wel een account bij T-Mobile omdat ik een jaar geleden een internetabonnement had. nu wil ik weer overstap naar Odido van een andere provider .dus heb ik een nieuwe gelasvezel abonnement besteld.


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 10 augustus 2024

Hoi @adilyunus, handig dat je aan de bel trekt, dit kan ik snel voor je oplossen! Zojuist heb ik je oude abonnement ontkoppelt van je e-mail adres. Graag raad ik je aan om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken. Vervolgens kan je direct je Internet abonnement toevoegen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!


  • Auteur
  • 5 reacties
  • 10 augustus 2024
Cal van Odido schreef:

Hoi @adilyunus, handig dat je aan de bel trekt, dit kan ik snel voor je oplossen! Zojuist heb ik je oude abonnement ontkoppelt van je e-mail adres. Graag raad ik je aan om een nieuw Mijn Odido account aan te maken via: Mijn Odido account aanmaken. Vervolgens kan je direct je Internet abonnement toevoegen. 

Ik wens je alvast veel plezier toe met je account!

Nu heb ik een andere probleem, ik kan mijn bestelling niet toevoegen 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12857 reacties
  • 12 augustus 2024

Hey @adilyunus, dit komt omdat je IBAN 2x in het systeem staat. Ik heb het oude account aangepast. Nu moet je wel de koppeling kunnen maken! Kan je mij laten weten of het gelukt is? 


Ik heb al besteld, waarom krijg ik dit " bestelling is geannuleerd" ik sta nu zonder tv en internet. Kom nou zeg! Ik ben heel erg boos. 


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 1948 reacties
  • 12 oktober 2024

Hoi @sasha.chavez1977, ik heb het direct nagekeken en geen zorgen! Ik zie dat er twee nieuwe aanvragen in het systeem stonden. Een hiervan is geannuleerd en de andere staat er nog in. Dit is om te voorkomen dat het aansluitproces langer gaat duren of ergens vastloopt. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! Groetjes, Ishana


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen