Ik heb 3-4 weken geleden voor mijn nieuwe adres een thuisabbonement afgesloten. Ik heb het installatiepakket 2 weken geleden toegestuurd gekregen.
Echter is duidelijk geworden dat mij bij in de woning de glasvezelaansluiting nog niet aanwezig is. Veel van mijn buren in hetzelfde appartementencomplex hebben wel al glasvezel in huis. Het zou gaan om status NL8. Nu heb ik vandaag gebeld met de t mobile klantenservice en die geven nu plots aan dat ik zelf contact moet opnemen met KPN Netwerk om een glasvezelaansluiting in huis te krijgen. Waarom wordt dit vanuit T mobile pas gecommuniceerd als ik er zelf naar vraag? Klopt dit überhaupt wel? Ik ging er van uit dat t mobile contact op zou gaan nemen met KPN netwerk.
als er iemand van t mobile mee zou willen kijken, en ervoor zou kunnen zorgen dat ik zo snel mogelijk glasvezelinternet in huis heb, dan zou ik dat zeer waarderen.
Mvg,
Levi Verhoef