Geen service bij aanmelden Fritz box 5590 fiber xgs-pon
Ik wil mijn modem, een Fritz box 5590 fiber xgs-pon, laten registreren zodat ik de glasvezelkabel rechtstreeks kan aansluiten. Maar het lijkt niet te lukken om iemand te bereiken die dit voor mijn kan doen.
Ondertussen heb ik 2 keer contact gehad via de chat en meerdere keren meegemaakt dat het te druk was en ik eruit gegooit werd. In de chat van de klantenservice werd mij gevraagd om deze gegevens naar internet.info@odido.nl te mailen. Maar dit adres werkt niet. Ik krijg hier een bounce op terug (Recipient address rejected: Access denied.)
Na telefonisch contact heb ik een link van een niet werkend contactformulier doorgekregen: “er is iets misgegaan, probeer het nogmaals”...
Heeft iemand een idee hoe je contact krijgt met iemand binnen Odido die hier wel wat meer van afweet en een ID kan toevoegen?
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.