Skip to main content
Beantwoord

Bestelling wilt niet vlotten

  • March 11, 2025
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Hallo,
installatie van glasvezel loopt nu al een maand. 2 monteurs zijn langs geweest, inmiddels wordt er naar netwerkbeheer gewezen, naar kpn, weer naar Oidido. Lijkt mij niet de bedoeling dat de klant hier zelf achteraan moet gaan.
Verneem graag of jullie mij nog als klant willen aansluiten.

Beste antwoord door soepkip67

Hallo ​@Anoniem1253647 ,

Voor het annuleren of opzeggen van je abonnement zal je contact moeten opnemen via 0800 - 0092.
Op de volgende site: opzeggen of verlengen   ← deze link is klikbaar

Daar staat de informatie die je nodig hebt

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 16119 reacties
  • March 12, 2025

Hey ​@Anoniem1253647, welkom op onze Community! 

Ik wil ook dat je zo spoedig mogelijk wordt aangesloten, nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat dat de onderaannemer 3x gebeld heeft en een SMS verstuurd heeft om een afspraak in te plannen maar geen contact heeft kunnen krijgen. Zij hebben hierdoor het ticket gesloten, nu zie ik dat er al wel een nieuw ticket is aangemaakt en dit opnieuw moet worden doorgezet. De onderaannemer zal opnieuw contact met je opnemen, houd je telefoon dus goed in de gaten om een afspraak in te plannen!


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • April 11, 2025

Goedemorgen,

ik wil de bestelling graag annuleren.
Inmiddels zijn we 4 maanden verder, ik wil graag blijven waar ik nu ben met mijn tv en internetaansluiting.

Vriendelijke groet, Mia Gorissen


soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • 1428 reacties
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hallo ​@Anoniem1253647 ,

Voor het annuleren of opzeggen van je abonnement zal je contact moeten opnemen via 0800 - 0092.
Op de volgende site: opzeggen of verlengen   ← deze link is klikbaar

Daar staat de informatie die je nodig hebt