Skip to main content

Bestelling wilt niet vlotten

• 11 maart 2025
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Hallo,
installatie van glasvezel loopt nu al een maand. 2 monteurs zijn langs geweest, inmiddels wordt er naar netwerkbeheer gewezen, naar kpn, weer naar Oidido. Lijkt mij niet de bedoeling dat de klant hier zelf achteraan moet gaan.
Verneem graag of jullie mij nog als klant willen aansluiten.

Uitgelichte reactie

12 maart 2025

Hey ​@Anoniem1253647, welkom op onze Community! 

Ik wil ook dat je zo spoedig mogelijk wordt aangesloten, nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat dat de onderaannemer 3x gebeld heeft en een SMS verstuurd heeft om een afspraak in te plannen maar geen contact heeft kunnen krijgen. Zij hebben hierdoor het ticket gesloten, nu zie ik dat er al wel een nieuw ticket is aangemaakt en dit opnieuw moet worden doorgezet. De onderaannemer zal opnieuw contact met je opnemen, houd je telefoon dus goed in de gaten om een afspraak in te plannen!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 12 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@Anoniem1253647, welkom op onze Community! 

Ik wil ook dat je zo spoedig mogelijk wordt aangesloten, nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat dat de onderaannemer 3x gebeld heeft en een SMS verstuurd heeft om een afspraak in te plannen maar geen contact heeft kunnen krijgen. Zij hebben hierdoor het ticket gesloten, nu zie ik dat er al wel een nieuw ticket is aangemaakt en dit opnieuw moet worden doorgezet. De onderaannemer zal opnieuw contact met je opnemen, houd je telefoon dus goed in de gaten om een afspraak in te plannen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen