Skip to main content
Beantwoord

Onafgeronde installatie ivm KPN


Haaihaai
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedendag! 

Gisteren is er een monteur langsgeweest om te onderzoeken waarom er geen internet is ondanks installatie (dsl, wandcontactdoos). Hier bleek dat er een signaal vanuit KPN moest komen om installatie af te ronden. 

Monteur gaf aan dat KPN contact met me zou opnemen die dag, mogelijk zou langskomen en het opgelost zou worden. Helaas is dit niet gebeurd. Tevens heb ik geprobeerd de modem een aantal keer te resetten maar ook tevergeefs, nog steeds branden enkel de power en wifi-lampjes. 

Gisteravond kreeg ik wel een mail dat t-mobile thuis succesvol is opgezet en hiermee mijn abonnement bij ziggo is opgezegd. Enorm fijn! Enkel... Zit ik nu zonder internet... 

Mijn vragen zijn: 
1. Is het mogelijk om te checken wat de status is van het omzetten van het signaal bij KPN? Eventueel met wie ik contact op kan nemen hierover? 
2. Zijn er nog andere stappen die ik kan nemen betreffende de modem en/of wandcontactdoos? 
3. Ik hoop dat dit snel opgelost kan worden 😭

Groet!

Beste antwoord door Jason van Odido

Goedemiddag @Haaihaai, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Top dat je het aankaart hier en er een foto bij plaatst, we gaan er samen voor zorgen dat jij zo snel mogelijk een werkende verbinding krijgt.

De antwoorden op je vragen:

  1. Ja dit is zeer zeker mogelijk; KPN NetwerkNL heeft als het goed is vandaag een afspraaktool toegestuurd zodat jij een afspraak met hen kunt inplannen. Werkt de link nog steeds? 
  2. Op dit moment hoef jij niets uit te voeren, de netbeheerder zal langskomen om de verbinding te herstellen. Meestal gebeurt dit in de wijkcentrale, maar gezien het feit dat er een afspraak moet worden gemaakt, kan het ook zijn dat ze het ISRA onder de loep willen nemen.

Beschik je over een T-Mobile mobiel telefoonnummer? Dan kan ik je namelijk wel een voucher toesturen zodat je de komende tijd gebruik kunt maken van Unlimited Internet via de hotspot. Zo wordt thuiswerken wat gemakkelijker.

Mocht ik iets voor je kunnen doen, let me know! 

Bekijk origineel

2 reacties

Haaihaai
  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 5 januari 2021

Goedendag! 

Voor de gezelligheid nog een aantal foto's van de wandcontactdoos en de aangesloten modem! (Geen zorgen, de wandcontactdoos zit weer op z'n plek :smile:

Ik hoop spoedig wat te horen! 

Groetjes! 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2021

Goedemiddag @Haaihaai, welkom op de Community en bij T-Mobile Thuis!

Top dat je het aankaart hier en er een foto bij plaatst, we gaan er samen voor zorgen dat jij zo snel mogelijk een werkende verbinding krijgt.

De antwoorden op je vragen:

  1. Ja dit is zeer zeker mogelijk; KPN NetwerkNL heeft als het goed is vandaag een afspraaktool toegestuurd zodat jij een afspraak met hen kunt inplannen. Werkt de link nog steeds? 
  2. Op dit moment hoef jij niets uit te voeren, de netbeheerder zal langskomen om de verbinding te herstellen. Meestal gebeurt dit in de wijkcentrale, maar gezien het feit dat er een afspraak moet worden gemaakt, kan het ook zijn dat ze het ISRA onder de loep willen nemen.

Beschik je over een T-Mobile mobiel telefoonnummer? Dan kan ik je namelijk wel een voucher toesturen zodat je de komende tijd gebruik kunt maken van Unlimited Internet via de hotspot. Zo wordt thuiswerken wat gemakkelijker.

Mocht ik iets voor je kunnen doen, let me know! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen