Heb ik eindelijk een mooie zender met oude series en tv beelden, krijg ik in een keer de melding dat deze zender niet meer in het abonnement zit.
Zonder dit aan jullie klanten te melden gooien jullie een zender eraf, zeer teleurstellend.
Waarom is deze eraf gehaald ?
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Update: ik heb het gevonden! De zender ONS heeft de zender vanaf 11 november tot begin dit jaar gratis gemaakt voor meerdere providers, waaronder KPN en Odido. Hier heb je dus van kunnen genieten. ONS is nu gestopt met deze aanbieding. Zie hier de aanbieding en melding van ONS. Het pakket dit dus nu, zoals ook vóór de aanbieding van ONS, in ons Infotainment pakket. Mocht je dit willen, kan je dit pakket aanzetten via Mijn Odido!
Hi beide, dit programma gewoon beschikbaar! Check het zelf ook in ons zenderoverzicht. Wel zit deze in het Infotainment pakket, dit is een extra zenderpakket. Jullie maken hier beide geen gebruik van. Waarom jullie de zender eerder wel konden zien, is vreemd. Dit ga ik uitzoeken. Hier kom ik op terug!
Update: ik heb het gevonden! De zender ONS heeft de zender vanaf 11 november tot begin dit jaar gratis gemaakt voor meerdere providers, waaronder KPN en Odido. Hier heb je dus van kunnen genieten. ONS is nu gestopt met deze aanbieding. Zie hier de aanbieding en melding van ONS. Het pakket dit dus nu, zoals ook vóór de aanbieding van ONS, in ons Infotainment pakket. Mocht je dit willen, kan je dit pakket aanzetten via Mijn Odido!
Login bij je my-odido en dan kun je bij producten, internet, tv een zender pakket erbij kiezen. Dan staat er ook de prijs bij natuurlijk. Volg de link naar het pakket op deze pagina bij Infotainment.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.