Skip to main content
Beantwoord

Voice over bij Discovery Channel


Toon eerste reactie

32 reacties

  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 10 juni 2024

Ik ga dit topic weer openen, ik heb sinds enkele maanden precies hetzelfde op Discovery Channel met Wheeler Dealers. Ik heb mijn instellingen op Stereo staan, alleen dan komt dit extra geluidsspoor met voice over door die de ondertiteling opleest. Wanneer ik het geluid verander in de media box naar audio codec Dolby Digital (AC3) heb ik de voice over niet. Alleen dan klinkt op meerdere kanalen het geluid voor geen meter. Dus ik wil het geluid echt op stereo houden!


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • 12 juni 2024

@Rody01 dit probleem is gisteravond opgelost. Dank voor het melden!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 24 december 2024

Ik ga dit topic wederom openen. Ik kamp nu met hetzelfde probleem als @rody01 en heb het bij de volgende programma's: wheeler dealers en Gold Rush. Bij deze programma's heb ik het tot nu toe opgemerkt

 

Graag jullie reactie. Alvast bedankt 


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 24 december 2024
VincentD schreef:

Ik ga dit topic wederom openen. Ik kamp nu met hetzelfde probleem als @rody01 en heb het bij de volgende programma's: wheeler dealers en Gold Rush. Bij deze programma's heb ik het tot nu toe opgemerkt

 

Graag jullie reactie. Alvast bedankt 

Ligt weer aan de backend van Odido, die nemen het verkeerde audiokanaal van hun leverancier en geven dat door. Is wel irritant dat het weer gebeurd. Je zou toch zeggen een ezel stoot zich niet 3x aan dezelfde steen en dit controleren we even aangezien het al meerdere keren is gebeurd.😉


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 25 december 2024
Rody01 schreef:
VincentD schreef:

Ik ga dit topic wederom openen. Ik kamp nu met hetzelfde probleem als @rody01 en heb het bij de volgende programma's: wheeler dealers en Gold Rush. Bij deze programma's heb ik het tot nu toe opgemerkt

 

Graag jullie reactie. Alvast bedankt 

Ligt weer aan de backend van Odido, die nemen het verkeerde audiokanaal van hun leverancier en geven dat door. Is wel irritant dat het weer gebeurd. Je zou toch zeggen een ezel stoot zich niet 3x aan dezelfde steen en dit controleren we even aangezien het al meerdere keren is gebeurd.😉

Heel irritant inderdaad. Je zou zeggen dat er dan veel meer mensen last van hebben toch? Hoe is dit de vorige keer opgelost? Dat moet dus vanuit ODIDO gebeuren? ​@Hans-Juriën 


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2799 reacties
  • 25 december 2024

Hi ​@VincentD, dank voor het melden! Ik ga dit opnieuw doorgeven. Ik kan alleen op zowel jouw e-mailadres als de postcode en huisnummer in je profiel geen abonnement vinden. Zou je aan je profiel de juiste gegevens willen toevoegen?

@Rody01 Heb jij er ook weer last van, op dezelfde programma's?


  • is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 25 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@VincentD, dank voor het melden! Ik ga dit opnieuw doorgeven. Ik kan alleen op zowel jouw e-mailadres als de postcode en huisnummer in je profiel geen abonnement vinden. Zou je aan je profiel de juiste gegevens willen toevoegen?

@Rody01 Heb jij er ook weer last van, op dezelfde programma's?

Hi Cheyenne, 

als 1 klant hier last van heeft, hebben alle klanten hier last van. Het verkeerde audiosignaal/kanaal wordt immers aan iedereen doorgegeven. 
Ik kijk zelf deze series niet, dus het is mij nog niet opgevallen. Je kan aan klanten vragen die dit rapporteren welke shows (datum en tijdstip van uitzending) dit is en wat de geluidsinstellingen zijn in hun Odido box (dolby of stereo, waarschijnlijk het stereo kanaal). En aangezien het Discovery betreft die meestal smiddags en savonds hetzelfde programma uitzenden of het bij beide uitzendingen is. Hiermee kan je naar je backend en aangeven dat ze het verkeerde audiokanaal doorgeven. Succes!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen