Skip to main content
Beantwoord

Uitzending gemist en opnemen

  • 21 maart 2021
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Hallo,

Op mijn account staat dat er een bestelling loopt, waardoor ik opnemen niet kan aanzetten. Ik heb alleen geen bestelling lopen.

 

Tevens kunnen wij “begin gemist” niet gebruiken bij o.a. RTL4. Dan start het begin niet.

 

Ik hoor graag naar een oplossing.

Beste antwoord door Cal van Odido

Hoi @MHRSteneker,

Handig dat je hulp inschakelt! Ik heb meteen meegekeken en vanaf nu kan je eenvoudig Cloud Opnemen activeren in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Cloud Opnemen en pauzeren. Hierdoor hoef je niks meer te missen. :wink:

Recent heeft er een wijziging plaatsgevonden bij de Talpa zenders en zijn ze overgegaan op onze Terug Kijken functionaliteit. Voor meer informatie over de wijziging én over de mogelijkheden van Terug Kijken raad ik je aan om de volgende pagina te raadplegen: [Nieuws] Terug Kijken beschikbaar voor Talpa per 15 februari.

Alvast veel kijkplezier gewenst! :smile:

Bekijk origineel

1 reactie

Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • Antwoord
  • 22 maart 2021

Hoi @MHRSteneker,

Handig dat je hulp inschakelt! Ik heb meteen meegekeken en vanaf nu kan je eenvoudig Cloud Opnemen activeren in jouw My T-Mobile Thuis account op de volgende pagina: Cloud Opnemen en pauzeren. Hierdoor hoef je niks meer te missen. :wink:

Recent heeft er een wijziging plaatsgevonden bij de Talpa zenders en zijn ze overgegaan op onze Terug Kijken functionaliteit. Voor meer informatie over de wijziging én over de mogelijkheden van Terug Kijken raad ik je aan om de volgende pagina te raadplegen: [Nieuws] Terug Kijken beschikbaar voor Talpa per 15 februari.

Alvast veel kijkplezier gewenst! :smile:


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen