Skip to main content
Beantwoord

TV pincode niet in te vullen Samsung TV

  • 16 november 2023
  • 9 reacties
  • 2340 Bekeken

  • is King of Content
  • 69 reacties

Ik heb de Odido TV app geïnstalleerd op mijn Samsung TV. 

De eerste keer moet je inloggen en je TV klantnummer en pincode invullen. Echter in het vakje TV pincode verschijnt er niks als je een code intoetst en kom je dus niet verder.

Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Ik zie overigens nog welkom bij T-Mobile thuis staan en de app is voor het laatst in September geupdate.

Wie heeft er een idee?

 

 

Beste antwoord door peter-keetfm

@mexflex 

Wat ook kan werken is een usb toetsenbord aansluiten op de tv.

Dit is inderdaad een bug van de app i.c.m. Sommige Samsung tv,s.

 

Bekijk origineel

9 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 16 november 2023

Hé @mexflex  Heb je de TV ook al een keer uit en aan gezet?

Heb je toevallig ook een spraakfunctie op je afstandsbediening?

kan je de cursor ook niet bewegen met een andere afstandsbediening? Is je afstandsbediening wel gekoppeld aan je TV? 

 


  • Auteur
  • is King of Content
  • 69 reacties
  • 16 november 2023

Hoi,

Ja ik heb mijn TV uit en aangezet en uiteraard is de afstandsbediening gekoppeld..

Ik kan wel het TV klantnummer invullen maar in het vakje pincode verschijnt er niks als je wat invoert.

Ook geprobeerd via de Samsung Smart app waar de tv ook mee te bedienen is vanaf de gsm maar met hetzelfde resultaat. De tv heeft geen spraakbediening.

Dit lijkt echt een bug in de app.

Gaat om een samsung tv met Titzen.


peter-keetfm
  • 2047 reacties
  • Antwoord
  • 16 november 2023

@mexflex 

Wat ook kan werken is een usb toetsenbord aansluiten op de tv.

Dit is inderdaad een bug van de app i.c.m. Sommige Samsung tv,s.

 


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 180 reacties
  • 16 november 2023

Als je het TV klantnummer invult verandert het vakje van kleur, paarsachtig.

Als je binnen het vakje voor de pincode klikt, verandert daar niet de kleur van?

Daarna de vier cijfers.

Ik heb wel een LG


  • is een Top Poster
  • 117 reacties
  • 16 november 2023

Wat je moet doen is op het knopje 123 met de balletjes drukken rood blauw enz op je afstandbediening. Dan kan je het onderste nr invullen. Zie afbeelding. 

 


  • Auteur
  • is King of Content
  • 69 reacties
  • 24 november 2023
peter-keetfm schreef:

@mexflex

Wat ook kan werken is een usb toetsenbord aansluiten op de tv.

Dit is inderdaad een bug van de app i.c.m. Sommige Samsung tv,s.

 

Een USB keyboard werkte inderdaad wel. Heel vaag. Je kan dus wel je klantnummer invullen met de afstandsbediening van de TV echter je pincode moet dan met een USB keyboard.
Ik denk dat de app een update kan gebruiken zeker omdat er nog T-Mobile thuis staat wat op mijn Shield/Android box netjes Odido heet.


  • Auteur
  • is King of Content
  • 69 reacties
  • 24 november 2023
Marvin36 schreef:

Wat je moet doen is op het knopje 123 met de balletjes drukken rood blauw enz op je afstandbediening. Dan kan je het onderste nr invullen. Zie afbeelding. 

 

Dit zal ik nog eens proberen, uiteindelijk lukte het met een USB Keyboard


  • Doet lekker mee
  • 2 reacties
  • 3 januari 2024

Als je eerst geen klantnummer invoert en direct naar het 2e vak gaat dan kun je wel de pincode invoeren. Vervolgens voer je het klantnummer in het bovenste vak in en daarna kun je inloggen.


  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 9 februari 2025
Marvin36 schreef:

Wat je moet doen is op het knopje 123 met de balletjes drukken rood blauw enz op je afstandbediening. Dan kan je het onderste nr invullen. Zie afbeelding. 

 

Ik heb dit gedaan en vervolgens beneden het beeld de toetsenbord ingedrukt en de code daarmee in kunnen voeren 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen