Beantwoord
TV gemist
Ik kan nergens vinden hoe ik een gemist programma terug kan kijken via TV anywhere, ik zou bv graag inkmaster kijken
Als ik in de TV gids terug blader naar een andere dag en op het programma klik gebeurt er niets. Enige hulp zou fijn zijn.
Als ik in de TV gids terug blader naar een andere dag en op het programma klik gebeurt er niets. Enige hulp zou fijn zijn.
Beste antwoord door BeMu
Dat kan wel, ga op je laptop of smartphone naar de app daarna ga je naar de optie tvgids en de dag ik heb het getest op 16 november, ga je dan naar de zender in dit geval Spike vervolgens selecteer je het gewenste programma om terug te kijken.
Als je dat selecteer zie je een rood/rose vlak klik op "info" wel eerst de dag natuurlijk selecteren als je op info klik zie je een venster daar zie je staan "bekijk" klik hierop en je kunt inkmaster terug zien volgens mij tot 10 dagen???
Bekijk origineelAls je dat selecteer zie je een rood/rose vlak klik op "info" wel eerst de dag natuurlijk selecteren als je op info klik zie je een venster daar zie je staan "bekijk" klik hierop en je kunt inkmaster terug zien volgens mij tot 10 dagen???
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.