Beantwoord
TV code voor Ok TV
alles werkt van de afstandsbediening behalve het aan/uit zetten kan de code voor een Ok tv niet vinden
Beste antwoord door MelisaTMT
Hi Thomas,
Ik vermoed dat je wellicht de afstandsbediening hebt gereset, waardoor de volume functie nu niet meer werkt. Geen zorgen: samen lukt ons dit vast! Voor het instellen van het volume kun je de volgende stappen doorlopen:
1.Druk op SETUP tot het rode LED lampje twee keer knippert
2.Druk daarna één keer op de MUTE-knop
3.Druk tenslotte één keer op de TV-knop
Wil je dat de volumeregeling weer loopt via de Interactieve TV Box? Dit doe je door de volgende knoppen na elkaar in te drukken: SETUP – MUTE – STB.
Via de volgende link: handleiding afstandsbediening kun je de handleidingen van de afstandsbedieningen inzien. Let er wel op dat je de juiste handleiding erbij pakt! We hebben er namelijk twee, omdat we meerdere soorten TV Boxen hebben.
Als je dit allemaal volgt, weet ik zeker dat jou dit gaat lukken! Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het dan vooral weten. Dan staan wij voor je klaar!
Bekijk origineelIk vermoed dat je wellicht de afstandsbediening hebt gereset, waardoor de volume functie nu niet meer werkt. Geen zorgen: samen lukt ons dit vast! Voor het instellen van het volume kun je de volgende stappen doorlopen:
1.Druk op SETUP tot het rode LED lampje twee keer knippert
2.Druk daarna één keer op de MUTE-knop
3.Druk tenslotte één keer op de TV-knop
Wil je dat de volumeregeling weer loopt via de Interactieve TV Box? Dit doe je door de volgende knoppen na elkaar in te drukken: SETUP – MUTE – STB.
Via de volgende link: handleiding afstandsbediening kun je de handleidingen van de afstandsbedieningen inzien. Let er wel op dat je de juiste handleiding erbij pakt! We hebben er namelijk twee, omdat we meerdere soorten TV Boxen hebben.
Als je dit allemaal volgt, weet ik zeker dat jou dit gaat lukken! Mocht je toch ergens tegenaan lopen, laat het dan vooral weten. Dan staan wij voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.