Skip to main content

TV App werkt niet LG

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

De TV app werkt al dagen niet meer. Ik hoop dat Odido mij snel kan helpen. Heb alles al geprobeerd. De TV resetten, app opnieuw instaleren. Alle updates gedraaid. TV van het stroom. Modem opnieuw opgestart. Geen van de opties heeft geholpen. Heel soms doet de zender het een paar seconden en dan geeft hij weer de foutmelding "Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?

Specificaties

App versie: 2.0.5037

Platform: LG WebOS 9.2.1.

Model: OLED65G26LA

Ik krijg graag ondersteuning. Alvast bedankt!

Groet,

T.

Uitgelichte reactie

17 april 2025

Hey ​@TEverts, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg, top dat je al zoveel stappen zelf hebt geprobeerd. Dat helpt ons om sneller met je mee te kijken.

Je beschrijft dat de TV App (versie 2.0.5037) op je LG met WebOS 9.2.1 steeds de melding geeft “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”. Heel soms werkt het even, maar dan klapt ‘ie er toch weer uit. Dat klinkt inderdaad niet goed, zeker als je alles al geprobeerd hebt zoals herstarten, updates checken en de app opnieuw installeren.

Ik wil dit graag verder onderzoeken, zou je de onderstaande informatie alleen nog willen aanvullen?

• Gaat het alleen mis bij live tv, of ook bij Terugkijken en Begin gemist?
  • Gebruik je een bekabelde verbinding of via wifi op je TV?
  • Is het probleem de hele dag door aanwezig, of op bepaalde momenten?
  • Welke Chipset zit er in je LG tv? Wat is het bouwjaar van de tv?

Zou je daarnaast in je communityprofiel de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Die hebben we nodig om je gegevens erbij te pakken en het issue goed door te zetten. Laat het me weten, dan pakken we ‘m meteen verder op!

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 17 april 2025

Hey ​@TEverts, welkom op onze Community!

Bedankt voor je duidelijke uitleg, top dat je al zoveel stappen zelf hebt geprobeerd. Dat helpt ons om sneller met je mee te kijken.

Je beschrijft dat de TV App (versie 2.0.5037) op je LG met WebOS 9.2.1 steeds de melding geeft “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”. Heel soms werkt het even, maar dan klapt ‘ie er toch weer uit. Dat klinkt inderdaad niet goed, zeker als je alles al geprobeerd hebt zoals herstarten, updates checken en de app opnieuw installeren.

Ik wil dit graag verder onderzoeken, zou je de onderstaande informatie alleen nog willen aanvullen?

• Gaat het alleen mis bij live tv, of ook bij Terugkijken en Begin gemist?
  • Gebruik je een bekabelde verbinding of via wifi op je TV?
  • Is het probleem de hele dag door aanwezig, of op bepaalde momenten?
  • Welke Chipset zit er in je LG tv? Wat is het bouwjaar van de tv?

Zou je daarnaast in je communityprofiel de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Die hebben we nodig om je gegevens erbij te pakken en het issue goed door te zetten. Laat het me weten, dan pakken we ‘m meteen verder op!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 17 april 2025

Dag Tommie, ik heb vandaag contact gehad met de helpdesk en zij hebben mij uitstekend verder geholpen. Uiteindelijk de modem nogmaals uitgeschakeld en de tv ook van het stroom gehaald. Vervolgens de app verwijderd. Toen de router weer opgestart, de app weer geïnstalleerd en het issue bleek verholpen. Hopelijk blijft het nu ook weer een tijd goed.

Desondanks bedankt voor uw reactie.

Groet,

T.

• is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 17 april 2025

Beste Moderator,

Ik heb meerdere keren ook dagelijks problemen met de TV app van Odido.

Krijg steeds de melding “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”, vervolgens na vele malen opnieuw de app opstarten komt hij in het scherm dat ik weer mijn klantnummer en Pincode moet invoeren. 

In het begin werkte het perfect, alleen na de melding van Odido met de problemen met het modem T56 is het begonnen.

Ik heb al diverse dingen geprobeerd zoals app meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, modem diverse malen opnieuw opgestart. Heb ook een Wifi versterker, die heb ik tijdelijk uitgezet.

Maar niets helpt, wordt er wel moedeloos van, kunt u mij verder helpen.

Gegevens TV en App:

Tv - Samsung QE55Q74TALXXN

Software T-NKM DEUC.2601.1

Statuscode 20301_Z_Z

App versie 2.0.5184

TV Verbinding WiFi 

Aansluiting Glasvezel

Kunt u mij misschien van deze irritatie afhelpen dat ik met blijdschap elke keer zonder problemen mijn TV aan kan zetten. 

Ik hoor graag van u.

Groet

Marien

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen