Hey @TEverts, welkom op onze Community!
Bedankt voor je duidelijke uitleg, top dat je al zoveel stappen zelf hebt geprobeerd. Dat helpt ons om sneller met je mee te kijken.
Je beschrijft dat de TV App (versie 2.0.5037) op je LG met WebOS 9.2.1 steeds de melding geeft “Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer?”. Heel soms werkt het even, maar dan klapt ‘ie er toch weer uit. Dat klinkt inderdaad niet goed, zeker als je alles al geprobeerd hebt zoals herstarten, updates checken en de app opnieuw installeren.
Ik wil dit graag verder onderzoeken, zou je de onderstaande informatie alleen nog willen aanvullen?
- Gaat het alleen mis bij live tv, of ook bij Terugkijken en Begin gemist?
- Gebruik je een bekabelde verbinding of via wifi op je TV?
- Is het probleem de hele dag door aanwezig, of op bepaalde momenten?
- Welke Chipset zit er in je LG tv? Wat is het bouwjaar van de tv?
Zou je daarnaast in je communityprofiel de laatste 4 cijfers van je IBAN willen toevoegen? Die hebben we nodig om je gegevens erbij te pakken en het issue goed door te zetten. Laat het me weten, dan pakken we ‘m meteen verder op!