Skip to main content

TV app na update onbruikbaar. Samsung Tv

31-03-2025

Vandaag heeft onze TV app een update gehad. Nu verschijnt elke keer de melding: Er gaat iets mis. Probeer je het nog een keer ? 

Het gaat om een Samsung TV. Hieronder de specs.

Sinds wij bij Odido zitten is dit de 3e keer waarvan de update 2x is terug gedraaid.

Dit is helemaal hopeloos. We kunnen zo niet kijken. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ? En heeft er iemand de oplossing?

App al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd... dit maakt geen verschil. 

Uitgelichte reactie

1 april 2025

Hoi ​@Ruud Vlaming, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken.

Eer is inderdaad net een nieuwe update uitgerold voor de modellen uit 2022. Er waren gister ook nog wat algemene tv-problemen. Zou je de app vandaag eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Dit lijkt het voor de meeste mensen op te lossen die dezelfde melding hebben gehad zoals jij. Zou je dit nog willen controleren voor mij? Alvast bedankt! 

11 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13729 reacties
  • 1 april 2025

Eer is inderdaad net een nieuwe update uitgerold voor de modellen uit 2022. Er waren gister ook nog wat algemene tv-problemen. Zou je de app vandaag eens willen verwijderen en opnieuw willen installeren? Dit lijkt het voor de meeste mensen op te lossen die dezelfde melding hebben gehad zoals jij. Zou je dit nog willen controleren voor mij? Alvast bedankt! 

• Debutant
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Helaas, hier hetzelfde probleem! Net ook een ticket ingeschoten bij Odido. Wat mij verbaasde is dat het probleem niet bekend was bij de support desk. Dit is namelijk al meerdere keren gebeurd. Het enige wat helpt is de tv spanningsloos maken en dan de app weer starten. Hij werkt dan zolang je de tv+app aan laat staan. Eenmaal uitzetten is het klaar! Echt waardeloos. Lijkt me toch niet zo moeilijk om te testen.

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 1 april 2025

Hier ook hetzelfde probleem. Dit speelt iedere keer als er een nieuwe app versie komt, waardeloos. Ook net een apart ticket ingeschoten. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 1 april 2025
Tommie van Odido schreef:

Hallo Tommie,

Helaas geen verschil.  Nog steeds dezelfde melding. Ik hoop oprecht dat dit snel wordt opgelost. 

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 april 2025

Hier ook hetzelfde, ik kan wel terugkijken, maar dat werkt ook niet altijd. Bijzonder vervelend. Software Versie 1661

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 2 april 2025

Ook hier hetzelfde laken en pak. 

Eerdere update zelfde gezeik. 

Stelletje prutsers 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13729 reacties
  • 3 april 2025

Hey allemaal, we krijgen signalen binnen dat het wel weer werkt als je de tv zelf 30 seconden stroomloos maakt en de app opnieuw opstart. Zouden jullie dit kunnen uitproberen? Verder is het nog steeds in onderzoek bij onze technische dienst en de leverancier. We hopen dit spoedig op te lossen voor jullie! 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 3 april 2025

Ik heb de volgende stappen gevolgd. 

App verwijderd.

Tv 1 minuut uit stopcontact 

App opnieuw geïnstalleerd 

Voor mij was dit een oplossing.

Sterkte voor een ander

• 1 reactie
  • 5 april 2025

Hier ook dezelfde problemen na deze update!

Precies hetzelfde probleem hier. Al het bovenstaande werkt niet helaas...

• 2 reacties
  • 6 april 2025

Ik dacht dat ik de enige die er zo over dacht.. Je zou denken om op een gegeven moment maar auto-update op deze app uit te schakelen. Mijn ervaring is ook dat er eerder per ongeluk een (verkeerde) versie was gereleased, beetje rommelig.

Na diverse handelingen heeft mijn laatste handeling geholpen. Wellicht helpt dit een ander: de powerknop op de afstandsbediening even ingedrukt houden, dan reset de tv en bij mij werkte dit.

Wellicht een item voor de backlog: als je een programma terugkijkt wil je kunnen doorspoelen. Bij een pijltje naar rechts krijg je in de nieuwe versie de zenderlijst. Ik vind het geen waarde toevoegen als je een programma aan het terugkijken bent. De UX bij een programma terugkijken mag echt in zijn geheel even gereviewd worden.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen