Skip to main content
Beantwoord

tv app

Ik moet iedere dag opnieuw in de tv app mijn klantnummer en pin code invoeren voor ik tv kan kijken,

wat kan ik hier aan doen. Eerde nooit geen last van gehad.

Beste antwoord door TheoKooijman

Nora van Odido schreef:

Hi ​@TheoKooijman, alle posts die je op de community plaatst zijn openbaar en voor jouw eigen veiligheid is het daarom niet toegestaan om je gegevens openbaar te delen. Deze kan je toevoegen aan jouw community profiel door op jouw icoon rechtsboven te klikken en hier jouw profiel te bewerken. Dit heb ik nu voor je aangepast. Ik zie dat je inderdaad op veel apparaten tegelijk bent ingelogd, ik heb je nu dan ook op alle apparaten uitgelogd. Laat je het me weten of deze melding nu niet meer voor komt? 

Sorry voor de late reactie, maar het heeft geholpen.

Bekijk origineel

5 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 23 april 2025

Hey ​@TheoKooijman, ik wil natuurlijk dat je zonder zorgen tv kunt kijken. Daarom kijk ik graag met je mee. Dit kan namelijk komen doordat je op teveel apparaten ingelogd bent, als dat niet het geval is kunnen we dit voor je onderzoeken!

Zou je alleen je communityprofiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik met je meekijken naar dit euvel en hopelijk voor je oplossen! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • 25 april 2025

Hallo Tommie,

Hierbij mijn gegevens.

XXXX [Mod edit: privégegevens verwijderd] 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1635 reacties
  • 27 april 2025

Hi ​@TheoKooijman, alle posts die je op de community plaatst zijn openbaar en voor jouw eigen veiligheid is het daarom niet toegestaan om je gegevens openbaar te delen. Deze kan je toevoegen aan jouw community profiel door op jouw icoon rechtsboven te klikken en hier jouw profiel te bewerken. Dit heb ik nu voor je aangepast. Ik zie dat je inderdaad op veel apparaten tegelijk bent ingelogd, ik heb je nu dan ook op alle apparaten uitgelogd. Laat je het me weten of deze melding nu niet meer voor komt? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 19 reacties
  • Antwoord
  • 1 mei 2025
Nora van Odido schreef:

Sorry voor de late reactie, maar het heeft geholpen.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14078 reacties
  • 2 mei 2025

Superfijn om te horen dat het heeft geholpen ​@TheoKooijman

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen