Skip to main content
Beantwoord

Storing Paramount Network/RTL Television

Vandaag is probleem met kijken van MI: Fallout op Paramount Network met de SmartTV App. Op de Odido Mediabox is geen probleem. Maar met de SmartTV App is de film alleen af en toe een beeld te zien. Getest met TV en Amazon Firestick. Heeft iemand ook dit ervaren?

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi ​@ccnl, heel erg bedankt voor de aanvullende informatie. Hier kunnen we zeker wat mee! Goed om te lezen dat het niet op de Mediabox is en enkel op de smart tv app is. Ik heb dit kunnen reproduceren op mijn Google TV op kanaal 397 en ik snap dus exact wat je bedoelt. Ik heb dit doorgegeven aan onze tv techneuten. Zij kunnen hier dan een onderzoek naar doen en het oplossen. Heel erg bedankt voor het melden!

Bekijk origineel

10 reacties

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 mei 2025

Hier werkt terugkijken Mediabox en App beide niet.

Krijg melding dat het niet wordt ondersteund.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ccnl en ​@MariaJ, goed dat jullie dit laten weten! Ik heb het bij mijzelf gecheckt, maar hier lukt het terugkijken van de film wél via de Odido Online TV app. ​@ccnl kan jij het terugkijken opnieuw proberen? Lukt dit nu wel?

• Auteur
  • 208 reacties
  • 25 mei 2025

@Cheyenne van Odido Via Gids is terug kijken van de film niet geoorloofd (SmartTV en Smartphone en Mediabox)

Ik weet niet wanneer de storing begon, maar dat merkte ik pas tijdens de film MI: Fallout. De storing liep verder ook na de film, op de volgende dag (donderdag) is de storing weg.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Bedankt ​@ccnl, voor deze toevoeging. Fijn dat het weer werkt. Ik laat het ons TV team weten voor de zekerheid, want dit is inderdaad niet de bedoeling. Fijne zondag voor nu toegewenst!

• Auteur
  • 208 reacties
  • 29 mei 2025

@Cheyenne van Odido Vandaag (hemelvaartsdag) is precies dezelfde storing bij RTL Duitsland te zien op SmartTV (niet op Mediabox)

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ccnl, om welke storing gaat het dan precies? Krijg je de uitzending niet te zien, of in delen? Kan je dit precies beschrijven? Ik heb op mijn stream geen problemen, daarom ben ik benieuwd welke TV (merk, modelnummer) je hebt. Is de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • 208 reacties
  • 30 mei 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@ccnl, om welke storing gaat het dan precies? Krijg je de uitzending niet te zien, of in delen? Kan je dit precies beschrijven? Ik heb op mijn stream geen problemen, daarom ben ik benieuwd welke TV (merk, modelnummer) je hebt. Is de app al eens verwijderd en opnieuw gedownload? Ik ben benieuwd!

De stream loopt in slow motion (ongeveer elke 10s wordt het beeld ververst), dus 6 beelden pro minute. Dit gedraag is op Amazon Firestick, TCL TV en Xiaomi TV Box S met de Odido App te zien. Op mediabox is geen probleem. Dit probleem is nog steeds actueel. App te verwijderen maakt toch geen zin, aangezien andere streams (zenders) werken vlekkenlos.

Zoals geschreven, het is nu niet meer bij Paramount Network maar op RTL DE (kanaal 397)

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • Antwoord
  • 30 mei 2025

Hi ​@ccnl, heel erg bedankt voor de aanvullende informatie. Hier kunnen we zeker wat mee! Goed om te lezen dat het niet op de Mediabox is en enkel op de smart tv app is. Ik heb dit kunnen reproduceren op mijn Google TV op kanaal 397 en ik snap dus exact wat je bedoelt. Ik heb dit doorgegeven aan onze tv techneuten. Zij kunnen hier dan een onderzoek naar doen en het oplossen. Heel erg bedankt voor het melden!

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 30 mei 2025

@ccnl Goed nieuws! Ze hebben het nu opgelost, de zender werkt nu weer top in orde. Nu kan je hier ook weer optimaal van genieten via de Odido TV app!😁

• Auteur
  • 208 reacties
  • 30 mei 2025

@Demi van Odido Ja, nu is RTL DE weer normaal.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen