Skip to main content

Problemen na update

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

sinds de update van ongeveer 2 weken terug, niks anders dan problemen met de TV 

Na de update alle zenders weg, decoder valt regelmatig uit.

Moet elke keer alles opnieuw instellen. 

Dit is niet te doen, ik wil snel een oplossing hiervoor.

Uitgelichte reactie

23 mei 2023

Hoi @GielV, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Maak jij gebruik van een Entone Kamai of Amulet TV Box? Als je een Kamai hebt, wil ik die graag omruilen zodat je het probleem niet meer hebt. Laat me weten wat ik kan doen!

8 reacties

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
Uitgelichte reactie

Hoi @GielV, welkom op de Community! đŸ™‹â€â™‚ïž

Maak jij gebruik van een Entone Kamai of Amulet TV Box? Als je een Kamai hebt, wil ik die graag omruilen zodat je het probleem niet meer hebt. Laat me weten wat ik kan doen!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 mei 2023

Ik heb een Entone Kamai kast

Giel

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 mei 2023

Graag omruilen dus.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Dit ga ik voor je regelen @GielV! Ik kan op je e-mailadres geen abonnement vinden. Zou je jouw klantnummer in jouw profiel willen zetten en mij een seintje willen geven? Dan kom ik zo snel mogelijk bij je terug!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 24 mei 2023

Abonnement staat op naam van mijn vrouw.

Klant nummer ***********

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi @GielV, ik heb jouw post in dit topic aangepast omdat je zeer persoonlijke gegevens deelt. Dit is een openbare Community, iedereen kan meekijken. Voeg je het klantnummer toe via het Community profiel? Het TV klantnummer mag je ook gebruiken. Geef mij een seintje zodra ze er staan. Dan kan ik met je meekijken!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 25 mei 2023

Cheyenne,

Klantnr in profiel gezet

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @GielV, de box wordt omgeruild voor een Aria 610, zo heb jij straks de beste kijkervaring! Alvast een mooi weekend toegewenst! 😄đŸ“ș

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen