Skip to main content
Beantwoord

Probleem met Odido TV app op Apple TV 4K


Toon eerste reactie

  • is een Master Poster
  • 15 november 2023
Tommie van Odido schreef:

Zou je het filmpje hier willen delen door middel van een WeTransfer link of andere variant @sploegman? Dan kan ik het namelijk zelf doorzetten!

Hoi, hierbij de WeTransfer-link: https://we.tl/t-3Vsna1MLEI


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Bedankt voor het filmpje, ik heb het doorgezet @sploegman


  • is een Master Poster
  • 13 december 2023

Wanneer wordt dit probleem opgelost? Al twee maanden werkt de Odido app prut op AppleTV en er komt maar geen verbetering. Dat kan beter Odido!


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dit zal worden verholpen in de nieuwe versie van de app. Op dit moment weet ik niet wanneer de update zal plaatsvinden @sploegman


  • is King of Content
  • 14 december 2023

Dan ga je toch informeren bij de technische dienst die er over gaat om die app beter te maken is noch steeds en beta?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Ik doe de hele dag niks ander @burekap! Maar ook zij hebben hier nog geen informatie over. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 8 januari 2024

terugkijken werkt niet.

als je erop klikt dan kom je weer in het apple tv hoofdmenu


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@sploegman Goed dat je dit meldt! Heeft terugkijken de hele tijd niet gewerkt of is dit plotseling ontstaan? 

Wil je de volgende vragen voor mij  beantwoorden? Ik ga dan direct voor je opzoek naar een werkende oplossing!

  • Om welke zenders en/of afleveringen gaat het?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Heb je ook problemen met terugkijken op andere apparaten?
  • Krijg je ook een foutmelding te zien?
  • Welk merk en type TV gebruik je?
  • Welke soort afstandsbediening gebruik je?
  • Welke OS gebruik je?

TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 11 januari 2024

@ikhadhonger Dit is een bekend probleem, zie ook onderstaand topic. Er wordt al een tijdje aan gewerkt, maar er is nog geen oplossing. Zodra die er wel is, lees je dat in het topic.

 


  • is een Master Poster
  • 11 februari 2024

Ondertussen zijn er 4 maanden verstreken en er is nog steeds geen oplossing. Het zou fijn zijn als Odido minder geld zou besteden aan marketing en meer aan productontwikkeling…


Igiegel
  • is een Top Poster
  • 26 februari 2024

3 dagen bij odido, en dit probleem begint ook op te vallen.

zeer random melding in beeld met geen internet of geen verbinding.

glasvezel met 2 Gbit dus daar zal het niet aan liggen.

even een maandje aankijken ander toch maar de overstap naar nlziet, die heeft daar geen probleem mee op een apple tv 4K

Zat ook te denken mij. Mobiel om te zetten maar daar wacht ik nog ff mee, het werkt allemaal nog niet feilloos


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@sploegman  @Igiegel Het is inmiddels gelukt om het probleem te reproduceren en de errors te vinden. We zijn nu druk bezig met het testen, zodat de versie daarna kan worden uitgerold. In het topic dat @TMTV benoemt plaatsen wij alle updates omtrent dit onderwerpt. 


  • is een Master Poster
  • 27 maart 2024

Helaas, gisteren heb ik versie 1.5.9 geïnstalleerd op mijn Apple TV 4K, maar ik krijg nog steeds regelmatig de foutmelding 'Afspelen mislukt. Probeer opnieuw.' Het probleem is dus nog steeds niet opgelost! Dit is zéér teleurstellend, @Teresa van Odido @Tommie van Odido.


  • is een Master Poster
  • 22 april 2024

Dit probleem is 7 maanden geleden gemeld en helaas is er nog steeds geen oplossing. Dit is zeer teleurstellend.

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Je kunt het beste een kijkje nemen in dit topic, hier plaatsen wij alle updates omtrent dit issue: Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5 | Odido community

Mijn collega Demi heeft onlangs opnieuw een ticket uitgezet. Mijn collega’s zijn druk om dit probleem op te lossen. Echt enorm bedankt voor je geduld! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen