Skip to main content
Beantwoord

Oude TV box omruilen voor nieuwe Mediabox

Toon eerste reactie

158 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 23 februari 2025

@Rout242 Natuurlijk, ik heb dit meteen in orde gemaakt! 

De nieuwe Mediabox is onderweg naar jou en komt binnen 2 tot 5 werkdagen aan. Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code. De oude TV Box hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀📺

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 februari 2025

Hoi! Ik zou ook graag mijn oude tv box willen ruilen voor een nieuwe mediabox. is dit mogelijk?

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2259 reacties
  • 1 maart 2025

Hoi ​@Stephanie8602, dit is zeker mogelijk! Ik zie alleen dat je een paar dagen geleden een migratie naar Glasvezel hebt aangevraagd. Aangezien dit openstaat als lopende bestelling, kunnen we het hierna pas omruilen. Geef je ons een seintje als je Glasvezel actief is? Dan maken wij het in orde! 😊 Groetjes, Ishana

• 2 reacties
  • 9 maart 2025

Hoi! Sinds vandaag is glasvezel actief.🤗 Zouden jullie een nieuwe mediabox kunnen sturen? Alvast bedankt?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Stephanie8602, toppp! Ik zie het inderdaad, helemaal fijn. Ik heb gelijk de omwisseling in orde gemaakt. De oude TV Box hoeven wij niet retour, je kan deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Geniet alvast van de Mediabox!

• 2 reacties
  • 2 april 2025

Ik heb (ook) nog een (hele) oude TV box van T-mobile.

Sinds wij een nieuwe TV hebben, werkt de tv-box niet meer. Kan ik hiervoor een nieuwe Mediabox van Odido ontvangen?

Ik hoor graag van jullie.

groet van een jarenlange trouwe klant.

Ton

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14078 reacties
  • 3 april 2025

Hoi ​@Ton85, welkom op onze Community!

Dat is natuurlijk niet handig, dat ga ik voor je regelen. Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik je direct een nieuwe Mediabox kunnen opsturen. De oude Amino hoeven we ook niet meer retour. Deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met de nieuwe Mediabox! 

• 2 reacties
  • 3 april 2025

Beste ​@Tommie van Odido ,

Dank voor de snelle reactie en het opsturen van de nieuwe Mediabox.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen