Ik lees zojuist dat er een nieuw model mediabox beschikbaar is. Al zolang ik klant ben, hoopte ik al dat er iets nieuws zou komen, want de huidige box heeft een afstandsbediening die je heel goed moet richten om te reageren. Indien mogelijk zou ik de huidige box graag inruilen voor het nieuwe model.
Bij voorbaat dank,
V. Koert
Beste antwoord door Vincent246
Nora van Odido schreef:
Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! đ
Hi @Vincent246, de nieuwe Mediabox is inderdaad beschikbaar op dit moment! Ik heb deze dan ook gelijk voor je omgewisseld. Zodra het pakker onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te volgen. Ook krijg je een e-mail van ons met retourinstructies om de oude TV Box weer terug te sturen. Ik weet zeker dat de nieuwe Mediabox je goed gaat bevallen en wil je alvast veel kijkplezier wensen! đ
Hi â@Mbutter1983, wat super om te zien dat jij ook graag gebruik wil maken van de nieuwe Mediabox! Iedereen kan zijn oude TV Box voor de nieuwe Mediabox laten omruilen en ik regel dit dan ook graag voor je. Zou je alleen nog de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Hierna kan je een bericht sturen in dit topic zodat wij dit voor je in orde kunnen maken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.