Skip to main content
Beantwoord

ontkoppelen afstandsbediening

De afstandsbediening is gekoppeld maar heeft vervelende bijeffecten. Het volume bij tv kijken via t-mobile is zacht terwijl het volume bij netflix of npo start extreem hard is. Ik wil de koppeling opheffen maar dit lukt niet op de aangegeven methode.

Beste antwoord door Brian

Hi @Gerard Lud, ik kijk graag met je mee! Informatie over het koppelen en instellen van de afstandsbediening vind je in dit topic. De stappen die je hier vindt werken maar het luistert soms wat nauw dus je met ze exact volgen. Let op: er zijn typen afstandsbediening in omloop, zorg dat je de stappen volgt voor het juiste type. :wink:

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21089 reacties
  • 2 juni 2020

Hallo @Gerard Lud 

Hou 1 en 6 ingedrukt tot het lampje 2x knippert toets dan 996.

als het goed is is de afstandsbediening dan ontkoppeld van de tv.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • Antwoord
  • 3 juni 2020

Hi @Gerard Lud, ik kijk graag met je mee! Informatie over het koppelen en instellen van de afstandsbediening vind je in dit topic. De stappen die je hier vindt werken maar het luistert soms wat nauw dus je met ze exact volgen. Let op: er zijn typen afstandsbediening in omloop, zorg dat je de stappen volgt voor het juiste type. :wink:

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen