Beantwoord
On Demand Terugkijken
Al n paar weken kan ik bij alles wat ik vanaf het begin terug kijk (wat bijv al n half uur bezig is) de film of serie niet afkijken.
Ruim voor het einde springt de film of serie uit en springt over op het op dat moment lopende programma.
Maw terugkijken werkt niet en heb ik dus niks aan.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Ruim voor het einde springt de film of serie uit en springt over op het op dat moment lopende programma.
Maw terugkijken werkt niet en heb ik dus niks aan.
Kan hier iets aan gedaan worden?
Beste antwoord door Sterre
Hi Wendolala,
Onze technische dienst is voor je aan de slag gegaan. Kun je de volgende stappen uitvoeren?
1. Haal alle kabels uit LAN 1 t/m LAN 4 van jouw modem.
2. Geef jouw modem hierna een fabrieksreset. Lees in dit topic hoe je dat doet.
3. Wacht tot het modem volledig opgestart is.
4. Steek de kabel die van de TV Box naar het modem gaat in LAN 3 of 4. Zorg er ook voor dat deze kabel goed in de TV Box zit.
Kun je nu testen of Begin Gemist beter werkt? Ik hoor graag van je!
@TAVL. Inderdaag zeg, het heet Begin Gemist, niet "Oeps, Einde Gemist" ! Zou jij bovenstaande stappen ook kunnen uitvoeren? Hou me op de hoogte 🙂 !
Bekijk origineelOnze technische dienst is voor je aan de slag gegaan. Kun je de volgende stappen uitvoeren?
1. Haal alle kabels uit LAN 1 t/m LAN 4 van jouw modem.
2. Geef jouw modem hierna een fabrieksreset. Lees in dit topic hoe je dat doet.
3. Wacht tot het modem volledig opgestart is.
4. Steek de kabel die van de TV Box naar het modem gaat in LAN 3 of 4. Zorg er ook voor dat deze kabel goed in de TV Box zit.
Kun je nu testen of Begin Gemist beter werkt? Ik hoor graag van je!
@TAVL. Inderdaag zeg, het heet Begin Gemist, niet "Oeps, Einde Gemist" ! Zou jij bovenstaande stappen ook kunnen uitvoeren? Hou me op de hoogte 🙂 !
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.