Hoi , het is de eerste keer op dit forum. Ik heb nu een kleine maand glasvezel van Odido en diverse keren problemen gehad met mijn Odido tv app op een Samsung tv. De tv heb ik extra gekocht omdat ik dan geen extra ontvanger nodig zou hebben en mijn oude tv kon de app niet installeren. Ook heb ik de tv bekabeld voor internet omdat ik dan hoopte dat alles perfect zou werken. Nu heb ik al een paar keer de tv van de stroom moeten halen omdat er een fout optreed. Dat helpt meestal maar kan toch niet steeds de bedoeling zijn? Ook moet ik steeds als de tv app werkt steeds op âherstartenâ drukken omdat de app dan iets aangeeft. Op mijn oude tv die nu op de slaapkamer hangt heb ik mijn Apple TV ontvanger bekabeld aangesloten (omdat het niet mogelijk was om op deze tv de app te downloaden) en hier werkt de app normaal zoals het zou moeten . Op dit forum zie ik veel vergelijkbare ervaringen van andere klanten. Wanneer wordt hier iets aan gedaan door de tv app makers ?
Beantwoord
odido tv app werkt soms niet op Samsung tv
Beste antwoord door Ivo Dohmen
Ishana van Odido schreef:
Hoi
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.