Skip to main content

odido tv app op Samsung TV is vandaag na update heel slecht geworden


Toon eerste reactie

  • is een Top Poster
  • 21 juni 2024

Nou ,ben ik de hele ochtend bezig met die toestanden van tv ..internet ....wifi dit krijg continu te zien als ik over zap en geloof me ik heb alle stappen doorlopen geen resultaat....

Op onze telefoons krijgen we regelmatig deze melding

We hebben glasvezel...........het lijkt wel een inbelmodem.....


Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 21 juni 2024

Hi @Sebregts , ik heb een lijnmeting voor je uitgevoerd maar ik zie hier geen gekke dingen in terug. Voor de tv op welke smart tv ervaar je dit precies? En op welke band heb je de wifi op de tv aangesloten, is dit de 2.4GHz of de 5GHz? Of heb je deze bekabeld aangesloten? Mocht het bekabeld zijn, zou je dan een andere LAN-poort op het modem willen testen en kijken of dit beter werkt?

Voor je mobiel, als je deze melding krijgt, verbreekt dan ook het wifinetwerk? Of zie je dan in de instellingen staan ‘ Verbonden, maar geen internet’? Merk je dit verder ook op bepaalde momenten wanneer het vaak voorkomt? Dan kunnen we dit verder uitzoeken. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen