Skip to main content
Beantwoord

melding tv storing odido tv

  • 26 juli 2024
  • 5 reacties
  • 969 Bekeken

Beste ik kan helaas geen tv kijken krijg melding storing odido tv. Door een storing kan je odido tv. U niet gebruiken. Ligt niet aan jou probeer je het later weer dit is al 3 uur zo. Wat kan ik doen storing is niet bekent online 

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @Sebastiaan jopp, ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij weer tv kan kijken! Op dit moment zijn er geen problemen bekend met onze TV-dienst. Ik zoek dit daarom graag verder voor je uit. Kijk je tv via de Odido TV App of gebruik je de Mediabox? Mocht je van de Mediabox gebruikmaken, dan wil ik je als eerst vragen om deze een powerflip te geven. Dit kan je als volgt doen: Haal het modem en de Mediabox van de stroom. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen. De Mediabox gaat nu weer opstarten. Laat je het me weten of dit de oplossing is geweest? 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • Antwoord
  • 27 juli 2024

Hi @Sebastiaan jopp, ik help je graag verder om ervoor te zorgen dat jij weer tv kan kijken! Op dit moment zijn er geen problemen bekend met onze TV-dienst. Ik zoek dit daarom graag verder voor je uit. Kijk je tv via de Odido TV App of gebruik je de Mediabox? Mocht je van de Mediabox gebruikmaken, dan wil ik je als eerst vragen om deze een powerflip te geven. Dit kan je als volgt doen: Haal het modem en de Mediabox van de stroom. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de Mediabox weer in het stopcontact stoppen. De Mediabox gaat nu weer opstarten. Laat je het me weten of dit de oplossing is geweest? 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 26 september 2024

Zelfde klacht. De boel geflipt, helpt niks. Storing nagezocht op t net (via mobiel en andere provider) maar er is geen storing bekend. Odido zegt: ligt niet aan jou. Waarom moet ik dan wel zelf een oplossing zien te vinden?


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 27 september 2024

Dank je wel voor je terugkoppeling, ik help je uiteraard graag verder! @EJvN 

Wil je mij meer vertellen over de foutmelding die je ontvangt? Staat er letterlijk TV storing of dat je geen verbinding kunt maken met het netwerk?

Ook ben ik benieuwd of dit tijdens Live TV kijken gebeurt of bij het opstarten. Laat je het mij weten?

Daarnaast wil ik je vragen om je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer  toevoegen aan je community profiel? Dan kan ik meteen met je meekijken! 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 5 oktober 2024

Ik heb exact dezelfde klachten.

Heel de week al problemen met odido TV.

Elke avond meerdere malen powerflip (inclusief stekker TV) uitgevoerd. Soms met tijdelijk herstel als gevolg. 

Nu weer helemaal niets.

Melding op de TV: "Storing Odido TV. Door een storing kan je je tv niet gebruiken. Ligt niet aan jou. Probeer je het later weer?"

Volgens de instellingen is Ethernet  verbonden.

De zyxel56T heeft groene lampjes op alles.

Lampjes voor internet, LAN en 2.4G knipperen. 

Huawei: power en pon continu groen. LAN knippert groen.

Ik kan internet ontvangen op mijn telefoon (via wifi) en op de pc via ethernet.

Wat is er aan de hand?

 

Inmiddels contact gehad met de servicedesk. Ik ben goed geholpen. Vervanging van de kabel zorgde voor TV ontvangst. Hopelijk is het probleem hiermee definitief verholpen.  

Odido gaat mij ook kostenloos een nieuwe lange kabel leveren . Goede service. 

 

 


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1635 reacties
  • 5 oktober 2024

Hi @Buitenda, wat super om te zien dat je al contact hebt gehad met de Odido Service en er nu een nieuwe internetkabel onderweg is! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan kan je hiervoor altijd een nieuw topic starten. Ik wil je een hele fijne dag wensen! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen