Hoi @Xetec, goed dat je dit onder de aandacht brengt. Die foutcode ontstaat meestal wanneer er te veel personen tegelijk ingelogd zijn of wanneer de Ziggo Sport Totaal stream meer dan drie keer bekeken wordt (het maximum aantal streams tegelijk met dezelfde TV Anywhere inlog is drie bij FOX Sports en Ziggo Sport).
Kan het zijn dat je met één van de bovenstaande situaties te maken hebt gehad?
Zo niet, mag ik je dan verzoeken om dit probleem aan te kaarten in ons verzameltopic, alsjeblieft? We zijn namelijk alle meldingen en wensen omtrent TV Anywhere aan het verzamelen én in dit topic plaatsen we tussentijdse updates. Wil je jouw feedback daar delen? Vergeet dan niet om het onderstaande te vermelden, zodat ons TV team ermee voor je aan de slag kan!
Welk type toestel of TV Box gebruik je? (Merk en model)
Welk besturingssysteem gebruik je? (bijv iOS versie x.x)
Welke versie van de TV Anywhere app gebruik je?
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Als het mogelijk is, kan een filmpje, foto of screenshot soms heel veel duidelijkheid geven!