In 2018 ben ik overgestapt van Telfort naar T-Mobile. Vanaf dat moment heb ik haperend tv beeld. Diverse monteurs (o.a. van Guidion) over de vloer gehad en niemand wist een oplossing. Omdat mijn dochter die aan de andere kant van de stad woont met dezelfde problemen kampt ben ik bang dat T-Mobile dit probleem niet weet op te lossen.3 Weken geleden drie dagen achtereen storing (Dordrecht) . En hoewel de technische dienst meldde dat de problemen waren opgelost is dat niet het geval wat het TV signaal betreft. Internet 1000Mb en telefoon zijn okay.Overweeg (met tegenzin) om over te stappen want T-Mobile heeft ruimschoots de tijd gehad e.e.a op te lossen.
Beantwoord
Kan T-Mobile geen beter TV signaal leveren
Beste antwoord door Jason van Odido
Goedemiddag
Er is inderdaad nog geen oplossing geboden, althans we hebben dit wel geprobeerd, maar zelfs bezoeken van de monteurs hebben het niet hersteld. Zoals ik het nu in de lijnmeting zie, is er niets aan de hand met de algehele verbinding, maar die conclusie hebben we natuurlijk ook al getrokken - in de TV-stream zie ik een kleine afwijking waardoor er af en toe een ietwat verminderd beeld optreedt, maar zeker niet in de mate die jij beschrijft. Geldt het haperende beeld op allebei de TV Boxen of slechts op één van beide?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.